Wpis z mikrobloga

Jako że mija już miesiąc od ogłoszenia awarii internetu i telewizji, 22 dzień w którym zauważyłem problemy postanowiliśmy wysłać kartkę do UPC - "rocznice" są ważne i należy je świętować.
Małe statystyki:
- mam otwarte 7 reklamacji
- termin rozpatrzenia pierwszej mija 11.05
- otwarte dwie skargi na pracowników
- wykonane 23 połączenia na infolinię o łącznej długości 252 minut.
- "termin usunięcia awarii uległ zmianie na..." Termin był przekładany 10 razy, na raz najdłużej o 8 dni
#365dniawariinetawupc #upc #januszebiznesu
w.....a - Jako że mija już miesiąc od ogłoszenia awarii internetu i telewizji, 22 dzi...

źródło: comment_9VP9QNb8dKM4BrZpM76jsOv9bdVoS29q.jpg

Pobierz
  • 130
  • Odpowiedz
Ja całkiem niedawno wałczyłem bo internet mi nie działał. Łącznie byłem bez internetu dwa miesiące, kilka wizyt technika który nie widział problemu, monitoring łącza który nic nie dał a na koniec obciążyli mnie dodatkowym hajsem za nieuzasadnione wzywanie technika.. A internetu brak ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@wielka_glowwa: Miałem z nimi problem przez 4 miesięce. Neta zrywało nagle i często.
Najpierw jeden technik zmienił trójnik.. nie pomogło, drugi przyszedł. akurat zaczęlo działać, nic nie zweryfikował.
Wrócił ten pierwszy, poszedł do skrzynki na dole.. zobaczył że przepalone coś było zmienił. Nadal psuło się.
Potem znowu przyszedł, zmienił znowu styki ;p bo mówi że jak wtedy było przepalone to może coś przeniosło się .. (hell)
Potem doszliśmy do wniosku że
  • Odpowiedz
Kurde, to jest dziwne. Mam od wielu lat UPC, awarie (w sensie kilkugodzinne przerwy) mogę policzyć na palcach jednej ręki. W końcu pojawiła się "większa" awaria (kilkusekundowe zrywania sygnału) - napisałem na FB (to chyba teraz jeden z lepszych kanałów na wszelkie reklamacje, nie tylko u nich), najpierw standardowo "spróbuj to, zresetuj, sprawdź tamto bla bla", nie podziałało, za 2 dni w domu technik z nowym routerem "aż dziwne, że panu tyle
  • Odpowiedz
UPC to straszny kał. Bywało, że co sobotę była awaria na cały dzień. W moim poprzednim mieszkaniu byłem na nich praktycznie skazany (albo oni, albo równie gówniany Orange). Jak zdawałem sprzęt to musiałem zapłacić 50 zł, bo w umowie drobnym druczkiem jest, że na zwrot jest 14 dni, a jak później to kara (spóźniłem się 4 dni). Do tego musiałem dymać z powrotem do domu, bo sprzedawca UPC stwierdził, że byliby stratni
  • Odpowiedz
@kaczypierd: co jakiś czas modem się nie potrafi połączyć, horizon nie jest w stanie wyświetlić informacji o kanałach, wyświetlić wstecz, czy telefon działa to nie wiem. Oficjalnie "Zakłócenia w kanale zwrotnym", ponoć 4 ulice mają ten sam problem. Awarie są bardzo losowe i czas trwania i godziny wstępowania. Zazwyczaj kilka razy dziennie jest problem
  • Odpowiedz
Jako że mija już miesiąc od ogłoszenia awarii internetu i telewizji, 22 dzień w którym zauważyłem problemy postanowiliśmy wysłać kartkę do UPC - "rocznice" są ważne i należy je świętować.


@wielka_glowwa: Obsługa klienta i olewanie klienta jest ostatnio coraz większe we wszystkich sieciach :-/ To niestety cena jaką płacimy za niska cenę... Optymalizują co się da, obniżają koszty, redukują etaty i taki jest efekt.

Parę miesięcy temu miałem swoje boje z
  • Odpowiedz
U mnie UPC działa od kilku lat bez przerw i problemów. Pierwsza awaria trafiła się miesiąc temu i byłem bez neta (ale to nie problem, w czasach mobilnego), nie miałem czasu tego zgłaszać od razu więc zadzwoniłem na infolinię po tygodniu. Po kilku dniach podjechał technik wymienił modem i wszystko zaczęło działać. Kwota faktury została zmniejszona o 14 dni. Jestem zadowolony :P
  • Odpowiedz