Aktywne Wpisy
DJ_QBC +655
pierwszy raz swieta we "wlasnym mieszkaniu" i w koncu zaznalem spokoju w zyciu codziennym, ale oczywiscie przyjechala tesciowa z miasta meneli i sie rzadzi ustawia, grzebie po szafkach, #!$%@? drzwiami od kibla jak od samochodu i komentuje wszystko i jeszcze co 10 minut mi chodzi jarac na balkonie i w calej chacie #!$%@? jak na jakiejs melinie. Syn czteroletni sobie oglądał kreskówke to odpalila na telewizorze obok jakies #!$%@? goralskie kolędy i
Soothsayer +738
patrząc na dzisiejszy świat to jest dla mnie zaskoczeniem, że operatorzy komórkowi nie wpadli jeszcze na pomysł, żeby przerywać rozmowy na wysłuchanie obowiązkowych reklam, zamiast sygnału też powinna lecieć reklama
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Chciałbym się pochwalić nowym trailerem naszej gry. Zaczynaliśmy bez żadnego budżetu, utrzymujemy się tylko i wyłacznie ze sprzedaży gry, do tej pory żadnych inwestorów w #startup ani #dotacje. Mimo wszystko udało się nam rozkręcić firmę która aktualnie zatrudnia 15 osób. Strasznie mi się marzy, powiększać ją dalej i żeby Lubelskie stało się znaczącym punktem gamedevelopementu w Polsce (。◕‿‿◕。)
https://www.youtube.com/watch?v=PTG0K5mk-s4
Możecie dorwać naszą grę za drobne na Humble Bundle : https://www.humblebundle.com/games/wargamez-bundle
#chwalesie #gamedev #unity3d #pracbaza #steam #gry #youtube #tworczoscwlasna
Można być samowystarczalnym, ale handlowanie jest bardzo dobrym sposobem na zarobek, zwłaszcza, że jeżeli nie chcemy nie musimy interaktować z innymi graczami a np. użyć auction house.
Zamki rozbudowujemy w przejętych lokacjach, i stoją aż zostaną zburzone lub przejęte (wtedy niszczy się niewielka część zamku przy przejęciu). Budujemy pojedyncze kawałki murów, warsztatów, wież itd na predefiniowanych miejscach (mam nadzieję, że w przyszłości starczy nam pary na free building dla lokacji
@jan-grochowski: Gildie zakładane przez graczy? Są jakieś wymagania i ograniczenia?
Nasze serwery to dedykowane maszyny wykupione np. w OVH, jesteśmy stosunkowo małą grą jak na MMO i to spokojnie wystarczy do naszych wymagań - całkowity koszt infrastruktury to około 5000zł miesięcznie, 90% kosztu firmy to koszt utrzymania pracowników.
@jan-grochowski: Tego nawet jeśli, to nie ma się co wstydzić. Pod warunkiem, że nie tworzy się portalu dla bezdomnych kotów( ͡° ͜ʖ ͡°)
A planujecie pozyskanie kapitału na dalszy rozwój?