@Notabene to się dogadaj do #!$%@? nędzy z typem ktorego mijasz żeby zwolnił na chwile. Pozniej wróci do swojej prędkości i bedzie git. Spalanie i tak pokrywa wam szef więc nie #!$%@?. Cb radio służy do czegoś więcej niz gadania o #!$%@?
Robię po 50kkm rocznie, głównie po autostradach i drogach ekspresowych i jeszcze nigdy, powtarzam NIGDY nie zdarzyło mi się jechać za ciężarówką, która wyprzedzała drugą przez 4km. Jak mniemam troszeczkę przesadzasz.
Po drugie: ok, one mają kaganiec, każdemu się spieszy, robią co mogą. Sytuacja jest zrozumiała. Co naprawdę #!$%@? to sznur aut na lewym pasie (a zdarza się to regularnie, choćby na A2) bo jaśniepaństwo uważa, że coś daje im
- po pierwsze, nie mijasz, a wyprzedzasz. - po drugie, najczęściej kierowca ma normy odnośnie spalania, w których musi się mieścić. Jak zwalnianie i przyspieszanie wpływa na spalanie, możesz się domyślić.
@Paul_Proteus uwierz mi, że nie wiele. W stosunku do nieumiejetnego korzystania z retardera, jak i ruszania z postoju. Przyspieszenie z 80 na ~88 w momencie kiedy zakryje Cię wyprzedzający to nie jest duży wysiłek
Po zapoznaniu się z samą Twoją "siatką terminologiczną" mam poważne wątpliwości czy masz w tym względzie jakiekolwiek doświadczenie. Dla kontrastu dodam, że w TSL siedzę już jakieś 10lat.
@Paul_Proteus z pewnością chwilowe zwolnienie o te 3-5km/h I powrót po zostaniu wyprzedzonym zrujnuje finanse tirowca. #!$%@? mnie boli wasze 3kms. Nie tylko wam się spieszy, nie tylko wasz czas się liczy
@Paul_Proteus 7 minut spędzone w korku też może spowodować że braknie ci 3 kilometry więc może tiry powinny mieć prawo omijać korki bo #!$%@? szef, kontrahent, zapsute bułki itp.
analogicznie, #!$%@? tirowców boli to, że śpieszysz się ty. A skoro obie strony zachowują się równie sympatycznie, pozostaje ci jedynie płacz w internecie.
@einz: najlepiej to by było jakby w ogóle nauczyć je latać. A, że się nie da to pozostaje po prostu wykorzystywanie swoich praw, np. prawa do wyprzedzania się.
@Notabene wkrótce będzie zakaz, to się Was bezmózgi trochę przestrzepie Taka anegdotka zawsze mi się przypomina jak czytam tego typu wpisy: Mój profesor od inżynierii ruchu drogowego zawsze powtarzał że kiedyś najgłupszy w rodzinie zostawał na roli, teraz idzie na tiry
#bekaztransa #polskiedrogi #a4
Cb radio służy do czegoś więcej niz gadania o #!$%@?
Robię po 50kkm rocznie, głównie po autostradach i drogach ekspresowych i jeszcze nigdy, powtarzam NIGDY nie zdarzyło mi się jechać za ciężarówką, która wyprzedzała drugą przez 4km. Jak mniemam troszeczkę przesadzasz.
Po drugie: ok, one mają kaganiec, każdemu się spieszy, robią co mogą. Sytuacja jest zrozumiała. Co naprawdę #!$%@? to sznur aut na lewym pasie (a zdarza się to regularnie, choćby na A2) bo jaśniepaństwo uważa, że coś daje im
- po pierwsze, nie mijasz, a wyprzedzasz.
- po drugie, najczęściej kierowca ma normy odnośnie spalania, w których musi się mieścić. Jak zwalnianie i przyspieszanie wpływa na spalanie, możesz się domyślić.
@einz:
-w ciężarówkach masz tachograf, czasem 3km decyduje o tym czy dojedziesz do celu, czy czeka cię nocka w kabinie i #!$%@? kontrahent i szef.
W stosunku do nieumiejetnego korzystania z retardera, jak i ruszania z postoju.
Przyspieszenie z 80 na ~88 w momencie kiedy zakryje Cię wyprzedzający to nie jest duży wysiłek
Po zapoznaniu się z samą Twoją "siatką terminologiczną" mam poważne wątpliwości czy masz w tym względzie jakiekolwiek doświadczenie. Dla kontrastu dodam, że w TSL siedzę już jakieś 10lat.
#!$%@? mnie boli wasze 3kms. Nie tylko wam się spieszy, nie tylko wasz czas się liczy
analogicznie, #!$%@? tirowców boli to, że śpieszysz się ty. A skoro obie strony zachowują się równie sympatycznie, pozostaje ci jedynie płacz w internecie.
Taka anegdotka zawsze mi się przypomina jak czytam tego typu wpisy:
Mój profesor od inżynierii ruchu drogowego zawsze powtarzał że kiedyś najgłupszy w rodzinie zostawał na roli, teraz idzie na tiry