Wpis z mikrobloga

Dobry wieczór,

niedawno Paradox wypowiedział się o drugiej grze VTM i na razie wygląda na to, że plany są, ale nic konkretnego, bo nie wiedzą zbytnio jak wychapać hajsu przynajmniej na 7 lat, ups, znaczy się - jak zaplanować serię w cyklu siedmioletnim.

Poza tym lol, druga gra Vampire? A Redemption? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

The future of the Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 franchise will rely on the implementation of a “seven-to-ten year cycle,” according to Paradox Interactive’s CEO. In an interview with PCGamesN at PDXCon this weekend, Fred Wester said the company were considering ongoing possibilities for the franchise.

Wester says “we are experimenting with a couple of the White Wolf brands right now,” but are aware that a new franchise can’t be immediately started from scratch ("if you’re going to build a big franchise you need to think in a seven-to-ten year cycle”) and that if the Vampire IP was to receive that kind of attention, “we need to know what the next ten years are going to look like.”

As good today as they were at launch - here's a list of the best classic PC games.

A new Vampire game does seem to be something relatively high on Paradox’s list - Wester acknowledges that a second Vampire game “is an obvious choice” - but it’s not something they can begin yet - “it needs to feel right, it needs to be the right team [...] for the game.”

Wester also suggests it’s unlikely that a new Vampire game would be Bloodlines 2, but that it could be “something Vampire RPG.” However, he also states that “the first game [in the new franchise] is probably going to be the worst game from us that they ever see in this franchise, because the [second] one will improve on the first one.” If any of that sounds familiar, it’s because this isn’t the first time Paradox have discussed the possibility of a new Vampire game - at last year’s PDXCon, they said they said they’ll make a Bloodlines sequel “when the time is right.” That’s definitely good news, even if there’s nothing to say when that time could possibly be just yet.

https://www.pcgamesn.com/vampire-the-masquerade-bloodlines-2

Z ważniejszych wiadomości - prace nad modem Clan Quest Mod idą do przodu, niedawno wyszedł nowy teaser z La Croix (w załączeniu).

Niestety twórca moda w komentarzu wypowiedział się w kwestii premiery wersji 4.0 moda i jest to kwestia aż kilku miesięcy (,)

https://www.moddb.com/mods/vtmb-clan-quest-mod

#vtmb #bloodlines #crpg
Lisaros - Dobry wieczór,

niedawno Paradox wypowiedział się o drugiej grze VTM i na...
@Lisaros: Tyle słów a wartościowej treści brak. xD

Nie ma co się nakręcać, bo z takimi terminami to Paradoxu może nie być. Zobaczymy co będzie z Wilkołakiem. Ponoć premiera w tym roku (wątpię). Jeśliby się udało i byłby hit, myślę, że growy światek zainteresuje się tym tematem. Wtedy być może pojawią się konkrety.
@Lisaros: Też chciałem o tym napisać, ale jak zobaczyłem ile podali informacji to padłem ze śmiechu. Szkoda w ogóle gadać, Paradox wykupił tak interesującą markę, która leżała odłogiem tyle lat (bo te nieudolne próby stworzenia MMO, czyli najgorszego możliwego gatunku się nie liczą) i wszystko na marne jak widać. Sami są zbyt niekompetentni żeby wydać coś sensownego, a na rynku za bardzo nie ma firmy, która odwaliłaby za nich robotę. No
@Bethesda_sucks: Nie jestem aż tak pesymistycznie nastawiony. Cyanide Studio nie jest takie złe, chociaż w crpgach na razie doświadczenia nie mają. Styx im się udał i jest relatywnie hardkorowym odświeżeniem gatunku. Teraz robią przygodówkę-horror-akcji Call of Cthulhu, co może rzucić trochę światła jak czuję się w kultowych i przede wszystkim mrocznych tematach.

A cdp wie co robi. Jak coś im się nie uda to wyłożą dodatkowe $10 mln na marketing. :)