Wpis z mikrobloga

@Naxster: Przetarcia na ostrzu w wielu miejscach są trochę zbyt intensywne/kontrastowe i nie potrzebne. Pomijając, że chyba mało kto by malował ostrze na biało, tak aby farba schodziła/zdrapywała się do metalu. Ale może się czepiam, może taki był zamysł.
@Naxster: Ładnie ująłeś ten "metal" materiał, wpasowuje się w horizon () Rączka ze skórzanymi paskami jest trochę zbyt symetryczna i wygląda jak cylinder. Szkoda że nie zaszalałeś bardziej z conceptem, z ogólnym silhouette i kolorem ale wykonanie i szczególnie materiały najsiiiik

@Nolshor: No handle powinien być dość okrągły, a to jest podłożone skórą by być równe ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pamiętajmy, że trzymałaby to postać i potrzeba pewnej równości by palce nie właziły w model ( ͡° ͜ʖ ͡°)

No tak, koncept mógłby być sporo ciekawszy, ale koncepciarzem nie jestem :< Poza tym robiłem go zaraz po wikingowym i ta prosta forma została gdzieś
@Naxster: Drobne nierówności i ślady znoszenia dodałyby realizmu na pewno ale nie wiem czy robili to w horizon ( ͡° ͜ʖ ͡°) zboczenie zawodowe wiesz jak jest jak poniesie w substance ( ͡° ͜ʖ ͡°)

DZIWNE SKRZYWIENIA TO KLUCZ DO BYCIA PRO 3D AAA ARTYSTĄ DUDE