Wpis z mikrobloga

@lemansblue: z tego wiatru to mi się tylko kolor podoba , sylwetka ma zaburzona proporcje, pierwszy rząd siedzeń jest przesunięty mocno do przodu żeby bagażnik miał na papierze ogromną pojemność a jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia, no jeszcze wyciszenie - to zrobili bardzo dobrze ale to za mało żeby wywalić takie pieniądze za widły bo tu dobijamy do e klasy
Ciebie pewnie stac nie? ( ͡º ͜ʖ͡º)


@lemansblue: Na tą chwilę to nie stać mnie na żaden samochód.

Passat to jest auto strasznie oklepane w Polsce, uznawane za najrozsądniejszy wybór w swojej klasie itd. co trochę odbiera mu uroku a przecież ma całkiem ładny design i przypuszczam, że fajnie tez się jeździ (skrzynia dsg). Podsumowując nie miałbym nic przeciwko, żeby takim jeździć ale wolałbym coś nieco
@sailor_73 bez przesady. Porownujac model wczesniej, miejsca dla kierowcy, tyl i bagaznik jest ogrom. Dodatkowo masz swietna skrzynie DSG czym klasa E pochwalic sie nie moze. Skrzynie w nowych Mercedesach zarowno 7G i 9G sa fatalne - moim zdaniem. DSG daje rade najbardziej. Dodatkowo wyposazenie miazga, warte doplacenia kazdej zlotowki. E klase gdybys chcial tak skonfigurowac, musialbys wyrzucic okolo 70k-90k wiecej.
@r4do5 stereotypy. W dzisiejszych modelach w tej polce cenowej, moim zdaniem konkurencja nie jest taka oczywista. Aby znalezc samochod podobny wyposazeniem, moca silnika, napedem 4x4 jest naprawdę ciezko. A B8 jezdzi sie swietnie. Ludzie wybierają Passaty wlasnie dlatego. Nie, ze od 30 lat ten samochod uchodzi za bezawaryjny, bo taki nie jest. Inaczej, nie ma juz marek, modeli uchodzacych za bezawaryjne. Tymi samochodami jezdzi sie wspaniale i w tej polce cenowej ciezko
@lemansblue od razu napiszę że mnie nie stać a o gustach się nie dyskutuje, ale serio: jakim #!$%@? trzeba być dzbanem, żeby kupić VW za #!$%@? pieniędzy? Owszem może się to podobać ale to jest tak #!$%@? marka, że kisne za każdym razem jak ktoś to kupi a prawie wszystko jest od tego lepsze.
@r4do5 moze Passat nie wyroznia sie jakos bardzo z tlumu, ale w tym budzecie znalezc samochod z podobnym wyposazeniem i kombi jest bardzo ciezko. Na tle Passatow w bieda wersji ten na pewno sie wyroznia. Na tle innych marek rzecz gustu. Jezeli mialbym znalezc cos w tym roczniku o podobnych gabarytach, mocy silnika i wyposazeniu, byloby ciezko i pewnie wybrałbym wlasnie Passata w takiej konfiguracji.
Passat to jest auto strasznie oklepane

@r4do5: ale to jest główna idea VW, w tym Passata - to auto dla ludu, ma być przeciętne, oklepane i powszechne. Komentarze takie jak twoje potwierdzają, że się sprawdza w tej roli... Brakło tylko tego byś napisał, że jest nudne do kompletu i podał za przykład jakiegoś francuza...
@lemansblue

Dodatkowo masz swietna skrzynie DSG czym klasa E pochwalic sie nie moze. Skrzynie w nowych Mercedesach zarowno 7G i 9G sa fatalne


Czemu tak sądzisz? Dsg to super skrzynka ale miałem i 7g i 9g tronic i szczególnie ta ostatnia jest mega
@lemansblue ta dyskusja z założenia nie ma sensu bo każdy ma swoje zdanie i ja to szanuje, zwłaszcza na portalu że śmiesznymi obrazkami ale bez spiny napiszę, że dla mnie auto ile by nie kosztowało to musi być "jakieś". Dysponując kwotą jaką wymieniłeś czyli 200 tyś. na NOWY samochód , pierwsze kroki kierował bym do Alfy bo Gulia to jest coś. Parę innych nowych samochodów bym jeszcze wyszukał w tej cenie, może
@bigger jezdzilem klasa E dluzszy czas z 4maticiem i MLem oba samochody roczniki 2015. Samochody prawie nowe, bez przebiegu skrzynia czesto przy wcisnieciu pedalu w podloge np. przy dynamicznym wyprzedzaniu na polskiej szosie szarpala i mialem wrazenie za kazdym razem, ze cos sie rozlecialo. W DSG czy samochod ma przebieg 50k czy 200k skrzynia nigdy takich objawow nie dawala. Dodatkowo w mojej ocenie skrzynie Mercedesa sa duzo wolniejsze, mniej plynne. 4matica nie
@SpokojnyPan tu masz racje. Mysle ze wiekszosc komentujacych niestety zyje stereotypami. A Passat jezeli chodzi o to co daje za te pieniadze wewnatrz jest naprawde modelem, ktory w tej epoce moze konkurowac z klasa wyzej. Dla mnie ogromny plus z Active Info Display cyfrowe zegary, kamery 360 Area View, Aktywny tempomat czy DCC, czy system naglosnienia Dynaudio, ktore jest niezle jak na ta klase samochodu. Wszystkie systemy dzialaja sprawnie i intuicyjnie. Kazdy
A żeby było ciekawiej to Golf 3 uważam za jeden z najlepszych kompaktów ever, nawet paska B6 uważam za ciekawe auto mimo jego wielopunktowego #!$%@? ale było "jakieś". Pozdro i z fartem
@CantRest ok tylko Giulia to troche inna klasa i to troche tak jakbys powiedzial ze za te pieniadze to wolisz Forda Focusa RS. Zarowno Giulia i Focus RS beda w podobnej kwocie, ale jezeli potrzebujesz duzego kombi, niestety nie sprawdza sie. Nie jestem psychofanem VW, ale jezeli mamy dyskutowac to warto porownac do rywala w tej samej klasie. To tak samo jakby ktos wrzucil zdjecie Hummera a ja bym odpisal ze w
@lemansblue: Jeśli jesteśmy przy temacie wnętrz, co powiesz o tandetnie wyglądającym ekranie w mercedesie CLA, wg mnie wygląda jakby ktoś o nim zapomniał i na koniec tam go dokleił.

Passat w środku wygląda super.
@papabless zalezy ile jezdzisz. Ja np. robie duzo km i uwazam ze im wiecej wyposazenia zwiazanego z bezpieczenstwem czy gadzetow tym lepiej. Jezeli ktos robi rocznie 10kkm to rzeczywiście 3/4 tego wyposazenia nie wykorzysta. Na plus na pewno bedzie to, ze samochod dobrze wyposazony mniej traci na wartosci i latwiej go sprzedac na rynku wtornym.
@lemansblue: to znaczy na podstawie na przykład tiguana który w mojej rodzinie został zamówiony to propsuje vw za te pakiety i faktycznie teraz można te samochodziki fajnie i tanio wyposażyć. bez bawienia się jak w bmw, gdzie jeżeli chcesz coś to musisz co innego nawet jeżeli to zbędne dla ciebie.
@papabless nowy Tiguan tez do najtanszych nie nalezy. Moj kolega ostatnio zamowil w full opcji wyszlo ponad 200k ( ͡º ͜ʖ͡º) po rabatach.
Pytanie tez czy drogo i tanio przy dzisiejszych samochodach ma jakies odniesienie? Samochody z modelu na model sa coraz drozsze i musimy sie do tego przyzwyczaic. Niektorzy nadal mysla ze ceny samochodow sie zatrzymaly i tyle ile kosztowal stary model, tyle bedzie kosztowal nowy.
@lemansblue a w sumie mam takie pytanie - czy macie jeszcze coś podobnego na stanie? I czy jest możliwe klepnięcie leasingu przed końcem roku żeby się załapać przed zmianą przepisów?
@lemansblue: miałem przyjemność pojeździć trochę B8 2.0 TDI z DSG. Super auto w tej cenie, naprawdę komfortowe i zazwyczaj dobrze wyposażone. Prowadzi się pewnie, skrzynia zmienia biegi płynnie i szybko. Jedyny minus to dość szybko zużywające się zawieszenie.
BMW daje dobre upusty, VW jedynie chwali sie upustami w reklamach. Ale jezeli chcialabys G30 w mpakiecie, xdrivem i masa wyposazenia, ktora jest w Passacie to juz 240k bedzie malo.


@lemansblue: porównywanie Passata i G30 nie ma większego sensu, konkurentem Passata w tym segmencie jest G20
@lemansblue: do 200k można kupić całkiem fajnie wyposażona bmw 5. Polityka cenowa VW na nowe auta jest b. ograniczona. Praktycznie brak rabatów oprócz tego co widać na stronie. Popieram przedmówców ze wydanie 200k na vw to lekka przesada - zwłaszcza ze marki premium oferują w tej cenie naprawdę fajne samochody.