Wpis z mikrobloga

  • 4
@CantRest masz jakies argumenty poparte tym co piszesz? Czy piszesz bo tak i juz? Serio nie znam marki mniej awaryjnej niz VW jezeli rozmawiamy o modelach wyprodukowanych po 2015 roku. Dodatkowo nawet jak sie cos spierdzieli, naprawy sa stosunkowo tanie i mozna je wykonać praktycznie w co drugim serwisie, bo prawie kazdy mechanik potrafi rozebrac Volkswagena.
  • Odpowiedz
  • 1
@lemansblue ale serio: jakim #!$%@? trzeba być dzbanem, żeby kupić VW za #!$%@? pieniędzy?


To co dla Ciebie jest duża sumą nie jest dla każdego duża. Nie mierz wszystkich swoją miarą
  • Odpowiedz
Passat to jest auto strasznie oklepane

@r4do5: ale to jest główna idea VW, w tym Passata - to auto dla ludu, ma być przeciętne, oklepane i powszechne. Komentarze takie jak twoje potwierdzają, że się sprawdza w tej roli... Brakło tylko tego byś napisał, że jest nudne do kompletu i podał za przykład jakiegoś francuza...
  • Odpowiedz
  • 0
@lemansblue

Dodatkowo masz swietna skrzynie DSG czym klasa E pochwalic sie nie moze. Skrzynie w nowych Mercedesach zarowno 7G i 9G sa fatalne


Czemu tak sądzisz? Dsg to super skrzynka ale miałem i 7g i 9g tronic i szczególnie ta ostatnia jest mega
  • Odpowiedz
@lemansblue ta dyskusja z założenia nie ma sensu bo każdy ma swoje zdanie i ja to szanuje, zwłaszcza na portalu że śmiesznymi obrazkami ale bez spiny napiszę, że dla mnie auto ile by nie kosztowało to musi być "jakieś". Dysponując kwotą jaką wymieniłeś czyli 200 tyś. na NOWY samochód , pierwsze kroki kierował bym do Alfy bo Gulia to jest coś. Parę innych nowych samochodów bym jeszcze wyszukał w tej cenie, może
  • Odpowiedz
  • 1
@bigger jezdzilem klasa E dluzszy czas z 4maticiem i MLem oba samochody roczniki 2015. Samochody prawie nowe, bez przebiegu skrzynia czesto przy wcisnieciu pedalu w podloge np. przy dynamicznym wyprzedzaniu na polskiej szosie szarpala i mialem wrazenie za kazdym razem, ze cos sie rozlecialo. W DSG czy samochod ma przebieg 50k czy 200k skrzynia nigdy takich objawow nie dawala. Dodatkowo w mojej ocenie skrzynie Mercedesa sa duzo wolniejsze, mniej plynne. 4matica nie
  • Odpowiedz
  • 3
@SpokojnyPan tu masz racje. Mysle ze wiekszosc komentujacych niestety zyje stereotypami. A Passat jezeli chodzi o to co daje za te pieniadze wewnatrz jest naprawde modelem, ktory w tej epoce moze konkurowac z klasa wyzej. Dla mnie ogromny plus z Active Info Display cyfrowe zegary, kamery 360 Area View, Aktywny tempomat czy DCC, czy system naglosnienia Dynaudio, ktore jest niezle jak na ta klase samochodu. Wszystkie systemy dzialaja sprawnie i intuicyjnie. Kazdy
  • Odpowiedz
A żeby było ciekawiej to Golf 3 uważam za jeden z najlepszych kompaktów ever, nawet paska B6 uważam za ciekawe auto mimo jego wielopunktowego #!$%@? ale było "jakieś". Pozdro i z fartem
  • Odpowiedz
  • 3
@CantRest ok tylko Giulia to troche inna klasa i to troche tak jakbys powiedzial ze za te pieniadze to wolisz Forda Focusa RS. Zarowno Giulia i Focus RS beda w podobnej kwocie, ale jezeli potrzebujesz duzego kombi, niestety nie sprawdza sie. Nie jestem psychofanem VW, ale jezeli mamy dyskutowac to warto porownac do rywala w tej samej klasie. To tak samo jakby ktos wrzucil zdjecie Hummera a ja bym odpisal ze w
  • Odpowiedz
@lemansblue: Jeśli jesteśmy przy temacie wnętrz, co powiesz o tandetnie wyglądającym ekranie w mercedesie CLA, wg mnie wygląda jakby ktoś o nim zapomniał i na koniec tam go dokleił.

Passat w środku wygląda super.
  • Odpowiedz
  • 1
@papabless zalezy ile jezdzisz. Ja np. robie duzo km i uwazam ze im wiecej wyposazenia zwiazanego z bezpieczenstwem czy gadzetow tym lepiej. Jezeli ktos robi rocznie 10kkm to rzeczywiście 3/4 tego wyposazenia nie wykorzysta. Na plus na pewno bedzie to, ze samochod dobrze wyposazony mniej traci na wartosci i latwiej go sprzedac na rynku wtornym.
  • Odpowiedz
@lemansblue: to znaczy na podstawie na przykład tiguana który w mojej rodzinie został zamówiony to propsuje vw za te pakiety i faktycznie teraz można te samochodziki fajnie i tanio wyposażyć. bez bawienia się jak w bmw, gdzie jeżeli chcesz coś to musisz co innego nawet jeżeli to zbędne dla ciebie.
  • Odpowiedz
  • 0
@papabless nowy Tiguan tez do najtanszych nie nalezy. Moj kolega ostatnio zamowil w full opcji wyszlo ponad 200k ( ͡º ͜ʖ͡º) po rabatach.
Pytanie tez czy drogo i tanio przy dzisiejszych samochodach ma jakies odniesienie? Samochody z modelu na model sa coraz drozsze i musimy sie do tego przyzwyczaic. Niektorzy nadal mysla ze ceny samochodow sie zatrzymaly i tyle ile kosztowal stary model, tyle bedzie kosztowal nowy.
  • Odpowiedz