Wpis z mikrobloga

@jajak: w zimę chyba :D Tesla nie przekłamuje z zasięgiem. Zdaje się, że nie masz dostępu do reddita i postów użytkowników? Jajak, to tak samo jak ten mode do sprintu. Jest podane w statach przyspieszenie ale przecież cały czas tak jeździć nie bd, bo Ci się silniki przegrzeją
  • Odpowiedz
@Thexil: Aha czyli jednak zasięg spada realnie do 200 bo zanim skończę baterie to przegrzeje silnik
I tak potrafię jeździć tak cały czas na trasie mogę zrobić dowolne spalanie w granicach 7-12L
  • Odpowiedz
Przegrzeje ci się na torze wyścigowym Model S i X. Ale nie na autostradzie przy normalnej jeździe (to jest bez stawania na pedałach). A Model 3 da sobie radę tu i tu - taki Model 3 Performance z Track Mode nie przegrzewa się wcale. Wir w baku za przeproszeniem każdy głupek zrobi. Bugatti Chiron opróżni bak w 12 minut 80 kilometrów zasięgu na 100 litrowym zbiorniku...
@jajak:
  • Odpowiedz
@jajak: @anon-anon: na dziś dzień nie istnieje elektryk, którego nie można przegrzać. No chyba smart, bo ma opcję turbo na kilkadziesiąt sekund a potem się dezaktywuje. Każdy elektryk ma ten sam problem, przegrzewające się silniki. Oczywiście nie mówię tu o prostej, czy kilku zakrętach. Mówię o piłowaniu na torze. Tesla S, zmodowana pod tor przejechała niespełna 3 okrążenia i zjechała do boksu z powodu temperatur. W cywilu nie uzyskamy temperatur
  • Odpowiedz
@anon-anon: aaa na autostradzie to i w benzynie nie mam za dużego spalania i zasięg na poziomie 600/800 w stosunku do spokojnego toczenia, ale tu chodzi o właśnie upalanie na krętych leśnych drogach
  • Odpowiedz