Wpis z mikrobloga

@Wygryw_z_wyboru: podkład może źle się ułożył i zawinął lekko, ale póki nie widzisz "krawędzi" opony to jest dobrze,.
Przejeździłem tak ostatni sezon i nic mi się nie stało.

Widzę masz tam wentyl, więc może jego obramowanie jest o troszkę za duże i to z tego powodu

@Resuscytacja: przy wybrzuszeniu jest wentyl, może firma nałożyła o 1 warstwę za dużo i po prostu z tego się wybrzusza lekko opona, ale nie
  • Odpowiedz
@Resuscytacja: nie powinien, ale błędy w produkcji się zdarzają, opona dziurawa na wentylu to założyli kolejną warstwę, albo maszyna zamiast 2 warstw dała 3.

Nie powinno się tak dziać, ale jest to całkiem możliwe, tak samo twórca koła, mógł dodać przy wyjściu wentyla grubszą warstwę podkładu.

Opona na szczęście ma tego zawijasa, który kleszczy się o obręcz koła, tym bardziej że nie wyskoczy ta opona tym bardziej że dętka nie wychodzi,
  • Odpowiedz
@Resuscytacja: zalecają, bo prawidłowe jest równe ułożenie opony w obręczy, ale nie ma co dramatyzować jeżeli odstaje na 2/3mm (choć chyba ledwo 2, nie widzę fizycznie opony) jak pojeździ, to powinno się zrównać.

Opona też może mieć za dużo powietrza przez co wentyl zamiast być w stylu " ( " jest w stylu " { " lekko wyciągnięty jak szyjka butelki.
Wiadomo jak jest równo to jest super, warto kontrolować jak
  • Odpowiedz