Wpis z mikrobloga

Update od Tesli pozwalający ładować do 150kW na "starych" stacjach Supercharger. Porównanie względem poprzednich 120kW. tl;dw Największy zysk dla podróżujących od stacji do stacji i zatrzymujących się na krótko (bio-odnowa :) Długie ładowanie jest niewiele szybsze.
Trochę propagandowe zagranie - odpowiedź na 150kW #etron #audi.

https://youtu.be/D_jM4JkL32A?t=31

https://old.reddit.com/r/teslamotors/comments/bje1gg/150kw_vs_120kw_supercharging_v2_model_3_long/

#tesla #supercharger #samochodyelektryczne
  • 5
@anon-anon: wygląda na to że ładowarka i kabel po prostu nie znosi tego szybszego ładowania, ciekawe czy w kolejnych wersjach tych 150 kW ulepszą im chłodzenie.
Taki wniosek wyciągam z krzywej mocy ładowania na superchargerze V3, która była znacznie lepsza.
@Thexil: V3 daje 250 kW i jest mocniej chłodzona, zarówno szafa jak i kabel.

Tutaj mamy stare superchargery V2 którym po prostu odblokowali trochę dodatkowej mocy. Ale z tego filmiku wynika że prawdopodobnie coś nie wytrzymuje, stąd ten spadek poniżej prędkości ładowania samochodu z starą wersją oprogramowania dopuszczającą max 120 kW.

Ale żeby wiedzieć na pewno przyda się więcej prób.