Wpis z mikrobloga

@kemp666: Ty w końcu nie dostałeś swojej paczki? Pamiętam, że też miałeś status o Nysie. Moja przesyłka nadal tkwi na statusie z 28.06, założyłam spór na Paypalu, ale w tej sytuacji chyba też zmienię go na roszczenie.
@Smile_dot: Zmieniaj prędko i się nie zastanawiaj.

@kemp666 Szumowiny na live chatcie narazie tradycyjnie. Wysyłają mi tracking i wmawiają że przesyłka jest w Nysie i czy mogę poczekać jeszcze kilka dni i przyjedzie do mnie kurier :-D
@Smile_dot: nie dostałem wszystkich paczek, część doszła ale niektóre niestety zawisły od 1 lipca, teraz ten fejkowy status, że niby są w Nysie...nie czekaj tylko od razu zamieniaj w roszczenie, nie ma sensu zwlekać.
@Smile_dot: od razu zamień w roszczenie, wtedy Banggood ma do 10 dni aby sprawę wyjaśnić, jeśli tego nie zrobią to PayPal prosi o szczegóły dostawy, wysyłasz tracking i rodzaj dostawcy i po kilku dniach od tego powinien być zwrot kasy.
@Artureeq: > Dostałem informację że nasze paczki dostarczy poczta-polska a nie świat przesyłek, ponieważ coś się poyebało z tym transportem. Właśnie zaczynam rozmowę na live chat banggood żeby to wyjaśnić.

@Artureeq: skąd zdobyłeś info, że przesyłki będzie dostarczać poczta, a nie świat przesyłek ?
@Tajny88: Tak jest pośrednikiem. Do ich oddziału w Anglii wysyłane są paczki za pośrednictwem jakiejś tam poczty. Następnie świat przesyłek zmienia etykieta i wysyła to do PL za pośrednictwem innej poczty, a w PL wysyłane jest za pośrednictwem kuriera np. DPD do klienta. tak się omija Vat i cło:)
@franekfr: a nie możesz tam podjechać do tego całego "Świata przesyłek" i zapytać co się dzieje i ich trochę zmobilizować do odnalezienia tego tranzytu ? Lub zapytać pracownika o co chodzi tak naprawdę....jeśli jesteś z Nysy to myślę, że jest to do zrobienia.
Ashley Wed, 07/24/19 07:53:23 pm Europe/Warsaw


Hello. Thank you for contacting customer service. And how may I assist you today?





mateoosch 07:53:35 pm


Where is my order now? Polish "Świat przesyłek" claims that my order is missing and they do not know where. They claims that you are changing my parcel status... Why are you doing it? You are just seller not shipping company...
Hello... Is there anyone?!
Your support is like