Wpis z mikrobloga

Pytanie do osób, które same uczyły się programowania i starały się o pierwszą pracę - Jak wyglądało wasze CV? Nie mam żadnego doświadczenia komercyjnego, a takie wypisywanie wszystkich technologii, które liznąłem ma chyba nikły sens. Pisaliście jakieś pierdoły w stylu "Jestem ambitny i od dziecka kochałem programowanie" czy tylko suche fakty? #programowanie #naukaprogramowania
  • 10
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@SalsaDeAmigo: (pisze jako rekruter).

teksty typu "jestem ambitny" czy też "szybko się uczę" mają sens (imo) jeśli są poparte CV - jeśli widzę że ktoś dotknął w swojej karierze wielu technologii, nie boi się zmian - to pewnie się szybko uczy. na słowo nie wierzę.
oczywiście jest też druga strona medalu - jak to mówią Anglosasi "Jack of all trades, master of none" - czyli są osoby, które mają nikłe pojęcie
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@krytyk_naczelny: z perspektywy kogoś kto ma 3 x kilka lat doświadczenia powiem Ci że trochę racja, a trochę nie :-) ja chodzę głównie na tę gdzie nie ma żarcia.

no i na części spotkań ważniejsze jest to co dzieje się po meetupie niż to co się dzieje na spotkaniu.

zawsze też można się zapytać czy oprócz tego że jest słabo, sami robimy coś by było lepiej :-)
@SalsaDeAmigo napisałem

"Jestem ambitny i od dziecka kochałem programowanie"

Ale nie wprost tylko podlinkowałem do swojego bitbucketa z ładną historią (kilka lat), opisałem też 2 albo 3 ostatnie projekty.

No ale byłem wtedy na 2 semestrze studiów, więc wiadomo że też inaczej pewnie na mnie patrzyli przez to.

a takie wypisywanie wszystkich technologii, które liznąłem ma chyba nikły sens.

Ja je wypisałem, ale tylko gdy miałem coś na ich temat do powiedzenia.
@SalsaDeAmigo:

- piszesz te technologie, które znasz na tyle, że potrafisz coś sensownego napisać
- bez lania wody
- podajesz link do projektów przy których się udzielałeś bardziej