Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#it #pracait #itpraca #pracbaza #programowanie

Czołem Mirki,

Czy jako level 39 jestem już na straconej pozycji?

Pracuję w tej samej firmie od samych jej początków (prawie 20 lat) jako kierownik małego działu IT (zwykle 2-4 osoby).
Wszystko co jest związane z IT zarządzam ja, lub ludzie pod moim kierownictwem.

Tak więc ogarniamy serwery (LINUX - 15 lat doświadczenia )
backupy, pocztę, domeny, telefony firmowe jak również piszemy aplikacje wewnętrzne zarządzające firmą (fakturowanie, manager zleceń, obsługa klientów, apki dla niektórych klientów - na początku PHP, później NODE i JAVASCRIPT, obecnie Angular2+). Moje aplikacje działąją w tej firmie od 10+ lat i dobrze sobie radzą.
zarobki 10K+ na rękę.

To wszystko fajnie ale wynikają z tego moje słabości:

- brak doświadczenia w programowaniu w zespole gdyż programowałem głównie ja(gita używam - ale nie mam doświadczenia w pracy grupowej)
- wszystko co napisałem jest własnością firmy - więc nie mogę tego umieścić w portfolio
- stary już jestem - level 39
- z obecnymi finansowymi obciążeniami mógłbym mieć problem z zarobkami <7-8K na rękę.

Teraz pytanie: czy jest dla mnie szansa na zmianę pracy? Na jakie stanowiska poszukiwane są osoby o zbliżonym profilu (jeśli wogóle)?

ps. tak - chcę zmienić pracę bo ta mnie nuży i nudzi.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy dla młodzieży
AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
#it #pracait #itpraca #pracbaza #pr...

źródło: comment_1c5k4SVwQlpkboinFILTQAqQ1EitJIg2.jpg

Pobierz
  • 8