W związku ze ściekiem który wylał się wczoraj pod wpisem i niebywałym poziomem absurdu niektórych komentarzy postanowiłem : Wpłacę 500 zł na dowolnie konto wskazane przez osobę która jako pierwsza w komentarzu zaprezentuje formalny algebraiczny dowód na nieprawdziwość równania 6 x 3 = 6 + 6 + 6 w dziedzinie liczb całkowitych Z (zgodnych z definicją podaną tutaj. Szczególnie do udziału zachęcam wszystkich tych, którzy w komentarzach dowodzących nieprawdziwości powyższego odsyłali innych do podstawówki. Macie szansę się wykazać. #matematyka #szkola #nauczyciele #gruparatowaniapoziomu
@wladcakabanosow: Mam olbrzymi bul dupy o dyktaturę ciemniactwa tutaj. Zadałem proste zadanie - potrafisz rozwiązać czy będziesz prowadził dalej dyskusję pt: "a gdyby tam było". Nie było.
@Qbasa: No właśnie nie był. W pierwszym zadaniu narysował 5 zbiorów z 4 elementami (zgodnie z intencją autora zadania), a najkrótszą opcją byłyby 4 zbiory z 5 elementami. W tym sprawdzianie chodziło o znajomość konkretnej metody i sposobu postępowania, a nie tylko sam wynik. I tego twardogłowy OP nie jest w stanie zrozumieć.
@Glace: Mógł narysować tak i tak. Mógł rozpisać na sumę na dwa sposoby - oba poprawne. Wynika to z własności działania. Tego twardogłowi nie potrafią zrozumieć.
W tym sprawdzianie chodziło o znajomość konkretnej metody i sposobu postępowania, a nie tylko sam wynik. I tego twardogłowy OP nie jest w stanie zrozumieć.
Nie podobają mi się takie zadania. A z matmy zawsze byłem bardzo dobry.
@kielus: Operując wyłącznie na niezdefiniowanych liczbach. Jeśli masz 5 monet o wartości 2 złote, to działanie musi wyglądać 2+2+2+2+2 (zł). Dzieciaki miały się tej idei mnożnej i mnożnika nauczyć, wszyscy wiedzieli o co chodzi i dlatego zadanie zostało zapisane skrótowo, bez dodatkowych wyjaśnień.
Nie podobają mi się takie zadania. A z matmy zawsze byłem bardzo dobry.
@Qbasa: Mi też nie, ale tu nie o to chodzi. Do OPa nie trafia
@kielus: podepnij pod swoje pytanie to co udostępnił Ci @LowcaG a uzyskasz prawidłową odpowiedź. Chyba, że jesteś zbyt 'twardogłowy' jak to ująłeś ( ͡º͜ʖ͡º)
Cały wykop #!$%@?... Wyborcy Tuska z wykopu, uśmiechnięci, tolerancyjni fajnopolacy, ryją bekę z zamachu na premiera obcego kraju bo jest prawicowcem xD
Wpłacę 500 zł na dowolnie konto wskazane przez osobę która jako pierwsza w komentarzu zaprezentuje formalny algebraiczny dowód na nieprawdziwość równania 6 x 3 = 6 + 6 + 6 w dziedzinie liczb całkowitych Z (zgodnych z definicją podaną tutaj.
Szczególnie do udziału zachęcam wszystkich tych, którzy w komentarzach dowodzących nieprawdziwości powyższego odsyłali innych do podstawówki. Macie szansę się wykazać.
#matematyka #szkola #nauczyciele #gruparatowaniapoziomu
Komentarz usunięty przez autora
Zadałem proste zadanie - potrafisz rozwiązać czy będziesz prowadził dalej dyskusję pt: "a gdyby tam było".
Nie było.
https://en.wikipedia.org/wiki/Commutative_property
Ale na pierwszych zajęciach z logiki matematycznej na studiach byś odpadł. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W tym sprawdzianie chodziło o znajomość konkretnej metody i sposobu postępowania, a nie tylko sam wynik. I tego twardogłowy OP nie jest w stanie zrozumieć.
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Wynik mnożenia nazywany jest iloczynem, a mnożone elementy to czynniki, przy czym pierwszy czynnik nazywa się czasem mnożną, a drugi – mnożnikiem.
Jeżeli tego nie rozumiesz i dalej próbujesz coś udowodnić to dalsza dyskusja nie ma sensu.
Komentarz usunięty przez autora
@Glace: Racja.
Nie podobają mi się takie zadania. A z matmy zawsze byłem bardzo dobry.
6 i 3 składniki działania
6 + 6 + 6 - suma jednakowych składników
3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 - suma jednakowych składników
Która odpowiedź jest poprawna ?
Ja uważam, że obie. Potrafisz udowodnić, że tak nie jest - zapraszam.
Komentarz usunięty przez autora
@Qbasa: Mi też nie, ale tu nie o to chodzi. Do OPa nie trafia