Wpis z mikrobloga

Zajebisty argument.


@PoczciwyChlop: No to pomyśl logicznie - 100 mln za widoczność na całym świecie to chyba tanio, nie? Jak ORLEN będzie chciał robić ekspansję na kolejne rynki to dzięki większej rozpoznawalności udziały w danym rynku będą szybciej rosły. Druga sprawa - za 100 milionów nie kupisz nawet pół biurowca w Warszawie.

Heh innowacyjny ten orlen :) otwiera stacje benzynowa w niemczech pod inna nazwa bo zle sie niemcom kojarza polskie
@PoczciwyChlop: no Opel też innowacyjny w #!$%@?. Tak samo Tide, Orbit i masa innych marek/produktów z innymi nazwami na różnych rynkach. Dywersyfikacja. Ogólnie dane i raporty są łatwo dostępne, przy minimum umiejętności intelektualnych można zauważyć, że to jak i samo zaangażowanie w F1 się opłaca. Ale i tak nie zrozumiesz, dlatego bardzo dobrze że żadnego biznesu i zysku marketingowego w życiu nie powąchasz. Tfu.