Mozw mi ktos wytlumaczyc dlaczego panstwowy monopolista, ktory 99% swoich dochodw czerpie na terenie polski wydaje 100 mln zlotych na reklame? Przeciez oni nawet w niemczech nie otwieraja stacji pod szyldem orlenu, bo niemcom sie zle kojarzy polska jakosc. #orlen #f1 #kiciochpyta #powrutcontent
@PoczciwyChlop: #!$%@?, następny xD Oni więcej co roku wydają na reklamę i sponsoring siatkówki, Dakaru i innych pierdół, a p0laczków boli, bo dali na F1, gdzie jeździ Kubica, czyli wróg wszystkich Januszy, z racji, że czegoś mu się w życiu chciało.
@PoczciwyChlop: Niemcy, Litwa, Czechy w tych krajach Orlen ma stacje. Dlaczego polski koncern nie może się promować w najlepszej serii wyścigowej? Nikt nie czepia się firm takich jak martini, rexona, shell. Śmierdzi mi to mentalnością przegrywa.
@PoczciwyChlop: No to pomyśl logicznie - 100 mln za widoczność na całym świecie to chyba tanio, nie? Jak ORLEN będzie chciał robić ekspansję na kolejne rynki to dzięki większej rozpoznawalności udziały w danym rynku będą szybciej rosły. Druga sprawa - za 100 milionów nie kupisz nawet pół biurowca w Warszawie.
Heh innowacyjny ten orlen :) otwiera stacje benzynowa w niemczech pod inna nazwa bo zle sie niemcom kojarza polskie
@beee: @provotor: @wogx: @rolnik_wykopowy: XD jeszcze gdyby to byla „widoczna” reklama, a to jest naklejka na spojlerze i z boku bolidu. Nikt kto oglada f1 nie daje #!$%@? o naklejki firm ktore nic im nie mowia.
@PoczciwyChlop: no Opel też innowacyjny w #!$%@?. Tak samo Tide, Orbit i masa innych marek/produktów z innymi nazwami na różnych rynkach. Dywersyfikacja. Ogólnie dane i raporty są łatwo dostępne, przy minimum umiejętności intelektualnych można zauważyć, że to jak i samo zaangażowanie w F1 się opłaca. Ale i tak nie zrozumiesz, dlatego bardzo dobrze że żadnego biznesu i zysku marketingowego w życiu nie powąchasz. Tfu.
Juz widze ze jakis obcokrajowiec pomysli „oo to ta stacja benzynowa ktorej logo widzialem na spojlerze 11 w zestawieniu bolidu f1, od teraz bede tu tankowal swoje auto xDDDD
@PoczciwyChlop: o czym ty mówisz? Reklama ma być na systemie halo, czapkach kierowców, lusterkach i na boku bolidu. Miej godność i poczytaj a później pleć głupoty.
@PoczciwyChlop: Sponsoring tytularny*, nie widziałeś jeszcze ani malowania, ani kombinezonów, ani pitwallu czy boksu zespołu. Nikt nie daje #!$%@?, tak jak w przypadku ROKITU, który przecież był szeroko znany w Europie przed 2019, a naklejka na bolidzie nic im nie dała. Trollulesz, EOT
@rolnik_wykopowy: Te firmy ktore wymieniles sa kilkukrotnie wieksze niz orlen a w polsce moze 1% obywateli kojarzy czym sie zajmuja. Kolejne 1% z tego 1% poliakow stwierdzi „hmm oni sponsoruja f1, wiec ja bede ich klientem”
@PoczciwyChlop: już widzę jak ktoś oglądający heinekena kupi go z powodu transmisji ligi mistrzów. Taka sama analogia a jest udowodnione, że większość kojarzy markę heineken z ligą mistrzów i vice versa, głupi ci ludzie, że w to inwestują :/ co nie?
To jest zadna reklama, bo poza polskimi granicami ta firma NIE ISTNIEJE, a w pl jest monopolistą.
@PoczciwyChlop: No to pomyśl logicznie - 100 mln za widoczność na całym świecie to chyba tanio, nie? Jak ORLEN będzie chciał robić ekspansję na kolejne rynki to dzięki większej rozpoznawalności udziały w danym rynku będą szybciej rosły. Druga sprawa - za 100 milionów nie kupisz nawet pół biurowca w Warszawie.
Juz widze ze jakis obcokrajowiec pomysli „oo to ta stacja benzynowa ktorej logo widzialem na spojlerze 11 w zestawieniu bolidu f1, od teraz bede tu tankowal swoje auto xDDDD