Wpis z mikrobloga

@Tryskacz_zamszowy: Jako jedyni idą pod prąd i mają wolnossące jednostki ze swoimi technologiami aby spełniać normy. To też jeden z argumentów dlaczego ja chciałbym akurat mazdę. Brak turbo to plusy jeżeli chodzi o eksploatacje czy trwałość.
@BShKF: Trafiłeś w mój dylemat. Trochę boję się segmentu C, bo jestem dość spory (190+cm, 100+kg) i kiedyś w golfie było mi ciasno. Od kilku lat jeżdżę bmw e90 i też zapasu nie ma (ale wiadomo, że trójki to akurat ciasne są). Czy segment C urósł trochę przez ostatnie lata?
@Tryskacz_zamszowy: superb jest spoko, passat też ale wydaje mi się, że materiały w środku niczym nie różnią się od octavi 3 ( teraz mam ). Przeglądałem niedawno segment D, bo planuję zmianę. Niestety po nowym roku mazdy bardzo zdrożały ( ze 100 na 113 chyba ) a był to mój faworyt. Może się skuszę na roczną demówkę z salonu.
Ja mam 187 i w octavii mieszczę się bez problemu. A miejsca
Czy segment C urósł trochę przez ostatnie lata?


@Tryskacz_zamszowy: Rośnie zdecydowanie z generacji na generację. Siedziałem w e90 i aktualnym Oplu Astrze. Segmentowo w e90 powinno być więcej miejsca dla kierowcy niż w Oplu, a jest dokładnie odwrotnie. Zresztą pooglądaj testy Zachara. Chłop ma około 2 metry i w dzisiejszych kompaktach nie narzeka na ciasnotę z przodu