Wpis z mikrobloga

Cloud Hosting, czyli hosting w chmurze, to rozwiązanie nowoczesne, które przewyższa pod każdym względem tradycyjny hosting, gdzie strona WWW obsługiwana jest jedynie na pojedynczym serwerze. Hosting w chmurze oferuje większą szybkość działania, skalowalność zasobów oraz reakcję na awarie w ułamkach sekund. Kiedyś również świadczyliśmy usługi w klasycznej technologii. Poczytajcie na naszym blogu www.nazwa.pl/blog, dlaczego zmieniliśmy tę technologię na Cloud Hosting i jakie ma ona zalety.

Mamy dla Was przy okazji tego tematu kolejne #rozdajo w postaci 10 voucherów na zamówienie nowej usługi Hosting Cloud Basic na okres 12 m-cy każda. Nagrodzimy nimi osoby, które zaplusują ten wpis. Czekamy również na Wasze komentarze w tym temacie.

#hosting #domeny #serwery #rozdajo #webhosting #nazwapl
nazwa_pl - Cloud Hosting, czyli hosting w chmurze, to rozwiązanie nowoczesne, które p...

źródło: comment_1586326086SZxMSx5Rf0wD45FOSpEXNC.jpg

Pobierz
  • 233
  • Odpowiedz
zgadza się, natomiast konsultanci z tego co sam doświadczyłem zapominają o tym wspominać na infolinii, zawsze podają info że to obligatoryjne jeśli chce się korzystać z Waszych usług ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@theqkash: Pouczymy zatem konsultantów w tej sprawie. Dziękujemy za ważną informację.
  • Odpowiedz
Pouczymy zatem konsultantów w tej sprawie. Dziękujemy za ważną informację.


@nazwapl_tk: mhm ( ͡° ͜ʖ ͡°)

PS. Podyskutujemy na rootnode albo chociaż na antywebie pod Waszym ostatnim "niezależnym testem"? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@theqkash: Mamy informację z Działu Obsługi Klienta, że konsultanci doskonale znają temat i informują w tej sprawie klientów. Zatem wydaje się, że czasami pytanie może być też źle sformułowane. Żeby dokładnie to wyjaśnić - przekaż nam na email nazwapl_tk (at) nazwa (dot) pl informację o dniu i godzinie takiej rozmowy, sprawdzimy jej treść i zweryfikujemy jakie informacje zostały przez konsultanta udzielone. Jeżeli masz wiadomość email - podaj nam na podany wyżej
  • Odpowiedz
obawiam się, że aż takiej pamięci nie mam ;-) ale wiem że było, u Was na czacie też zresztą


@theqkash: Prosimy zatem - żebyś potwierdził to co mówisz, o czym piszesz - wyślij email ze swoim pytaniem i poczekaj na odpowiedź.
  • Odpowiedz
@nazwapl_tk: dziękuję, ale nie potrzebuję

na ten moment natomiast wiadomo przynajmniej, że jesteście jedną z niewielu firm na świecie, która nie daje bezpłatnego DNS dla domen zarejestrowanych na zewnątrz a utrzymywanych u Was na komercyjnym hostingu
  • Odpowiedz
nie daje bezpłatnego DNS dla domen zarejestrowanych na zewnątrz a utrzymywanych u Was na komercyjnym hostingu


@theqkash: DNS Anycast stał się usługą. To nie tylko serwer DNS, to pakiet usług związanych z obsługa przez nas danej domeny, które to usługi wchodzą w zakres DNS Anycast. To m.in. zabezpieczenie CAA, SPF, DKIM (konfigurowane automatycznie dla domeny), DMARC, DNS over TLS, certyfikat SSL i sam Anycast. Temat został już poruszony w trakcie niniejszej
  • Odpowiedz
bezpłatnego DNS dla domen zarejestrowanych na zewnątrz nie dajecie. Tak czy nie?


@theqkash: Jeżeli domena zarejestrowana jest poza nazwa.pl - korzystanie dla tej domeny z DNS Anycast w nazwa.pl wymaga wykupienia pakietu DNS Anycast. Przy czym jeszcze raz podkreślamy - nie jest to obowiązek, tylko możliwość. Można = nie trzeba. ()/ Podkreślamy, że nie trzeba korzystać z DNS Anycast w nazwa.pl, bo taki problem informacyjny istnieje, dlatego
  • Odpowiedz
@nazwapl_tk: czyli dla jasności. Można:
1) Płacić Wam za każdą utrzymywaną domenę jeśli ma korzystać z Waszych super DNSów Anycast
2) Nie płacić, ale nie mieć żadnych DNSów udostępnianych przez Was w ramach hostingu

Zatem -> bez dodatkowych opłat, nazwa.pl nie udostępnia żadnego DNS dla domen zarejestrowanych poza nazwa.pl dla posiadaczy płatnych kont hostingowych
  • Odpowiedz
mój długi post poleciał z antyweba :-)


@theqkash: Nie mamy nic wspólnego z usunięciem jakiegokolwiek postu. Proszę nie formułować wobec nas bezpodstawnych oskarżeń w tej kwestii. Odpowiadamy na każdy komentarz, szanując rozmówcę.
  • Odpowiedz
na mój nie odpowiedzieliście przez dobre kilka godzin, a teraz sobie zniknął :-)


@theqkash: Był na tyle długi i poruszający tematy, które poruszasz wszędzie i cały czas, że zostawiliśmy sobie go "na później". Komentarz zniknął, byliśmy pewni, że wiedząc o tym, że powiela on pewne kwestie, na które już wielokrotnie padały odpowiedzi - sam go usunąłeś.
  • Odpowiedz
@nazwapl_tk: ale kłamiecie :-)

Na antywebie nie wkleiłem ani pół zdania pokrywającego się z innymi komentarzami które tam zamieściłem, zresztą przypomnę że dotychczas zazwyczaj blokowaliście możliwość komentowania pod wpisami sponsorowanymi (ciekawe czemu), także tego ;-).

Mam ten komentarz zresztą zapisany.

Pisaliście o "dobrej zmianie" w Waszym marketingu, szkoda że ta "dobra zmiana" przypomina trochę tą którą wprowadził PiS ;-)

Buta i arogancja. Słowa które doskonale Was definiowały i definiują niestety nadal.
  • Odpowiedz