Wpis z mikrobloga

@zarolite:
Wczoraj czas znalazlem na robote, sruby od jarzma nie chcialy puscic ale jakos poszlo. Pomiarow nie mialem jak zrobic a tylnej osi bo naped na tyl a do dyspozycji tylko lewarek mialem, z dwoma sie bawic nie chcialem. Tak wiec pomiary byly w normie, lewa strona 0,04mm bicia a prawa 0,08(dopuszczalne bicie to 0,10 bodajrze wedlug brembo). Tarcze wyciagnalem, piasty porzadnie wyczyscilem i po wszystkim pomiary tarcz wyszly 0,01 na lewej stronie i 0,04 prawa wiec super. Tyl tez wymontowalem i zalozylem tak jak nalezy no ale nie mialem jak zmierzyc. W kazdym razie tarcze i piasty w porzadku ale kierownica i pedal hamulca dalej bez zmian wibruje podczas hamowania z wiekszej predkosci. Nie pozostaje nic innego niz sprawdzic zawieszenie. Dobra rzecz jest taka ze hamulce jako powod mozna wyeliminowac no i poprawilem wczesniejsza robote. Tak wiec dzieki za wskazowki i trzymajta sie :)
@ddonik
@trzaichlac69
  • 2