Wpis z mikrobloga

Jadę dziś obejrzeć #volvo #s40 II z silnikiem 2.0d 136 km 2005r. Polski salon, 250k przebiegu. Na co głównie zwrócić uwagę przed zakupem?
Po nr VIN wychodzi norma euro4, jakieś rady jak zweryfikować czy jest DPF? Podobno przy tej normie może być,ale nie musi.
Sprawdzałem raport autoDNA ale nic konkretnego tam niestety nie ma, poza tym, że cena spadła w ciągu dwóch tygodni o 1200 zł.
#motoryzacja #samochody #kupautozmirko
  • 22
  • Odpowiedz
@Przemu55: DPF chyba był dopiero po 2007, najłatwiej się spytać, a jak nie to po numerze vin, przy zakupie sprawdź w jakim stanie jest dwumasa, i czy nie kopci, i to w zasadzie tyle co można sprawdzić, jeszcze można sprawdzić czy nie ma jebniętej uszczelki pod głowicą
  • Odpowiedz
@Niebieski_mazak: W jaki sposób poznam czy dwumasa jest ok? Czytałem że przy tym silniku w peugeotach czuć było drgania na sprzęgle przy ruszaniu i dziwny dźwięk przy gaszeniu auta jeśli dwumasa się kończyła
  • Odpowiedz
@Przemu55: jak będziesz gasił i nie będziesz trzymał sprzęgła to usłyszysz metaliczny dźwięk, , no i możesz też tak że się rozpędzasz zrzucasz bieg i zatrzmując się przytrzymujesz na półsprzęgle, wtedy też stukot usłyszysz
to znaczy że się kończy
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@akwajuk21: @Niebieski_mazak: Panowie oglądałem auto, ma swoje obcierki itd, ale nie to jest najważniejsze, byłem ze znajomym który miał ten silnik w innym aucie. Przy odpalaniu dość mocno trzęsło silnikiem, również na postoju przy odpalonym silniku było czuć lekkie drgania w środku, według znajomego to poduszka pod silnikiem, potwierdzacie że to poduszka czy może coś innego może w tym silniku szwankować? Pracuję równo, nie hałasuje
  • Odpowiedz