Wpis z mikrobloga

@Jangcy: koleś jest mechanikiem wiec to jego subiektywne zdanie, chodzi głównie o koszty utrzymania, trwałości i łatwości dostania się do niektórych części np. cena u mechanika może być wysoka, nie bo jest poważna awaria tylko trzeba rozebrać pół silnika żeby cos wymienić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@bb89: A nie ma racji?
Poprzedni właściciel wydał 10 tysięcy dolarów na serwis i utrzymanie auta a przejechał tylko 45 tysięcy mil.
Kupiłby japoński samochód to byłby bogatszy o tą kasę.
O tym jest ten filmik - BMW używa tanich komponentów za cenę premium. Koniec.
@rvva1: ma racje i jestem podobnego zdania, tez wole tani serwis i wysoka sprawność, aniżeli posiadanie koniecznie klasy premium. Zrozumiałem po prostu ze OP poczuł się urażony ze ktoś obraza BMW ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Bogactwo_czesc_glowna: w przypadku tych używanych premium marek nawet jak masz spoko sztukę to i tak utrzymanie tego będzie sporo kosztować i nie ma co się oszukiwać, że jest inaczej. Ja miałem w całkiem dobrym stanie, a rocznie kilka tysięcy musiałem zostawić u mechaników, żeby ten stan utrzymać. Już nawet nie chce mówić, że prawie wszystkie te m54 palą 0,5-1l oleju na 1000km. Moim zdaniem totalnie nie opłaca się ładować w takie
o się oszukiwać, że jest inaczej. Ja miałem w całkiem dobrym stanie, a rocznie kilka tysięcy musiałe


@Cobble: no to jak napisałem miałęm 15letnie e46, i przez 5 lat oprócz eksploatacji (hamulce na start i co 2 lata zawiecha) jedynie uszczelkę pod pokrywą wymieniłem bo była nieszczelność, a auto miało 300k narobione w 1.8, więc nie zgodzę się z tym
Fakt faktem musiałem wzmacniać tylne sanki, ale w coupe akurat to
@Bogactwo_czesc_glowna: coupe nigdy nie miały 1.8. Jeżeli miałeś przedliftową 318 to ten silnik jest jeszcze względnie ok, poliftowe z n42/n46 to już porażka. Zresztą robienie co 2 lata zawieszenia i wzmacnianie tylnego wózka, bo inaczej odleci to dla mnie nie jest bezawaryjnie. Prawda jest taka, że większość tych aut się #!$%@?, bo są stare i dość skomplikowane. Większość posiadaczy naprawia dopiero jak im auto stanie i dlatego na otomoto taki wysyp
Kupiłby japoński samochód to byłby bogatszy o tą kasę.


@rvva1: mam podobne, chętnie kupiłbym japończyka

Tylko szukałem turbodoładowanego minium 6 cylindrowego coupe po 2005 roku z napędem na tył i szybkim automatem. W tych pieniądzach co stoi e92 335i nie ma konkurencji u japończyków.

Co najwyżej wolnossaki z gównoplastikiem w środku jak 350Z