Aktywne Wpisy
metjumakk +9
Im więcej korzystam z Tindera, tym bardziej uważam, że dziewczyny na tej apce są jakieś #!$%@?. Ale to tylko część głębszego problemu z kobietkami w naszym społeczeństwie. Po tym wpisie, możecie uznać mnie za incela, wariata, szura, I don't care anymore. Możecie sobie pisać takie określenia, #!$%@? jajca. Naprawdę, nastąpił u mnie jakiś breaking point.
Zacznę od luźniejszego tematu, czyli tindera.
Sam tinder #!$%@?. Aplikacja, od której kobietkom #!$%@?ło. Gdybym mógł to
Zacznę od luźniejszego tematu, czyli tindera.
Sam tinder #!$%@?. Aplikacja, od której kobietkom #!$%@?ło. Gdybym mógł to
wfyokyga +20
Plecy mnie bolom i noga i wszystko
Popularne ostatnio są nitki z samochodami. To lecimy z samochodami, które były zaprojektowane jako SUV, a w tej chwili mogłyby przejechać po współczesnym SUVie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeep Grand Cherokee WJ/WG z łatwością łączący wady terenówki i SUVa. Duże V8, reduktor, stały napęd 4x4, dwa sztywne mosty, ale brak ramy i blokad (oprócz międzyosiowej).
Może i nie jest szybki, ale za to dużo pali.
Daihatsu Feroza. To typowy SUV z lat 80/90. Nie mylić z Rockym, który jest terenówką pełną gębą. Feroza to przyjemny SUVik, koncepcyjnie wypisz-wymaluj krótka Vitara, ale o niebo lepsza - zarówno w terenie, jak i na asfalcie. Taki paradoks. Wyjątkowo #!$%@? zawieszenie przednie na podwójnych wahaczach trójkątnych o różnej długości (typ SLA - stosowany w Formule 1 w latach 60.) i drążkach skrętnych. Nie nadaje się za bardzo do robienia
@kasztan00: ale Feroza to pojazd terenowy.
I w sumie dyskusje czy coś jest suvem czy "prawdziwą terenówką" też są trochę nudne.
Jednakże prawdą jest że każdy SUV BMW robi w terenie gorzej niż Duster. xD