@slodziak: Jak na capa lecisz, to wiedz że jest tam podczas tego eventu M18 lub jego płatna wersja black cat potrafi dziabnąć, na szczęście gdzie nie trafisz w niego, to albo przełamanie kadłuba, albo załoga już aniołki liczy. Swoją drogą zawsze tak w shermany z 76 celuję, lubią pociski tam dziwnie rykoszetować i wchodzi od frontu. To je gaijin, tego nie ogarniesz.
@TymRazemNieDamSieZbanowac: stary gram w tę grę od bety czołgów wiem co to jest hellcat ale on mnie nie może przebić konwencjonalnie. a ten strzał to czysty bullshit
@SnakesSpiders: Ale co tak właściwie jest nie tak z Twoim killcamem? :P Wyjaśnię Ci powód tego mindfucka. Jedziesz czołgiem w kierunku strzałki, zatem Twój pojazd cały czas jest w ruchu. Dla Twojego klienta gry Twój ruch jest ciągły - gra lokalna ma tickrate, bo działa lokalnie. Dla serwera natomiast żabkujesz - wysyłasz informację o swoim położeniu co X milisekund (nie wiem jaki tickrate ma WT). Wystrzelony w Twoim kierunku ATGM również
@Redwood4413: Obejrzałem kilka razy tę powtórkę i tego do końca nie umiem wytłumaczyć, bo sam nie rozumiem. Ewidentny błąd. Tzn. ten pierwszy strzał jeszcze jestem w stanie OD BIEDY zrozumieć, ale drugi to kuriozum.
Pierwszy to mógł być bug obrotu kadłuba (w momencie Twojego strzału tamten ziomek się obracał). W tym silniku sprawa wygląda tak, że w momencie spotkania się pocisku i pancerza, obliczany jest kąt, pod jakim ten pocisk uderza
i tak, to dalej sie dzieje
Jest to powtórka serwerowa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez autora
Tzn. ten pierwszy strzał jeszcze jestem w stanie OD BIEDY zrozumieć, ale drugi to kuriozum.
Pierwszy to mógł być bug obrotu kadłuba (w momencie Twojego strzału tamten ziomek się obracał). W tym silniku sprawa wygląda tak, że w momencie spotkania się pocisku i pancerza, obliczany jest kąt, pod jakim ten pocisk uderza