Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@djkrss: Najgorsze jest to że pani za biurkiem zgodziła się na takie traktowanie swoich klientów. Gdybym miał taką sytuację w pracy to powiedziałbym decyzyjnemu że go #!$%@?ło albo sam bym postawił tam krzesło. Żeby mieć taką znieczulicę to trzeba być chorym na główkę albo wyzbyć się kręgosłupa moralnego. Przez takie osoby jak ta pani, ten kraj wygląda jak wygląda.
  • Odpowiedz
@Xysz: Eh, niektórzy klienci tak mają, że nie potrafią inaczej mówić jak przez otwór. Nie ważne, że na stojąco normalnie obsługa usłyszy, ta osoba musi się schylić i np. mówić do kasjerki na dworcu przez otwór na pieniądze :D
  • Odpowiedz
@dybligliniaczek: juz wyjasniam dlaczego to robia: bo zazwyczaj przy otworze na pieniadze lepiej slychac odpowiedzi kasjera / kasjerki.

Co to ma jednak wspolnego z moja odpowiedzia?
  • Odpowiedz