Wpis z mikrobloga

szczerze to trochę menda z ciebie. Rozumiem popełniła błąd i fajnie jest się pośmiać, ale to nie było dla pośmiania się, a właśnie żeby jej zaszkodzić


@zrodzony_w_przegrywie: ale Ty wiesz o tym, że ona się nie zapoznała w ogóle z doświadczeniem gościa a ma płacone (i to całkiem nieźle) za weryfikację osób
  • Odpowiedz
  • 29
@svickova to raczej kwestia kopiuj/wklej i zapomnienia zmienienia rodzajników w wiadomości.. ¯_(ツ)_/¯
Bądźmy szczerzy wszystkie te wiadomości to kopiujwklej na ilość bo a nuż ktoś odpowie xD
  • Odpowiedz
@svickova mam tak samo. Najlepsze jak mi pisali per "Panie Anonko" a nie "Pani Anonko" :) Jeszcze nigdy nie zdarzyło się żeby rekruter mi "panował" ale rekruterki to zawsze.
  • Odpowiedz
  • 15
@Humberd: poleć siebie, zgarnij hajs za polecenie i jeszcze wyrwij lepsza stawkę przy ponownym zatrudnieniu ( ʖ̯)
  • Odpowiedz
@Humberd: Wybacz, ale muszę;) Jak to jest zarabiać ponad 13K i nie wiedzieć, że po przecinku nie zaczyna się słowa dużą literą?( ͡° ͜ʖ ͡°)

Rekruterka też po podstawówce - Panie Maciej:D DEKLINACJA

  • Odpowiedz
Dzień dobry panie Maciej.


@Rasteris: jak robilem troche w call center to prosili nas zeby nie odmieniac imion i nazwisk. dlatego dzwoniło się i mowilo np "czy rozmawiam z Panem Michał Białek" zamiast z Michałem bialkiem. wiec sadze ze i tutaj jest podobnie
  • Odpowiedz