Wpis z mikrobloga

@DiscoKhan: jaki banalny system walki? rozumiem ze chodzi ci tutaj pewnie o walke wrecz(swoja droga leon w RE4 do dyspozycji mial tylko kop i ze to niby nie bylo banalne?) ale po pierwsze to bardzo fajna, satysfakcjonujaca strzelanka z duzym naciskiem na survival i skradanie, posiada przekonywujace AI wrogow, dobrze zaprojektowane poziomy i juz to sklada sie na bardzo solidny gameplay
  • Odpowiedz
@aleroc: szczyt gamingu? Jakie niby nowe mechaniki wprowadza TLOU. Strzelanie? Dialogi? A może walka wręcz? Zombiaki? Lootowanie? To żaden szczyt gamingu bo ta gra to nic nowego
  • Odpowiedz
@aleroc: No chyba właśnie doszedłeś do sedna, gra ma gameplay na poziomie gier sprzed 15 lat. Fajna strzelnaka to jest dla mnie Doom: Eternal. Powiedzmy sobie szczerze, strzelanie jest czerstwe, a wrogowie to idioci którzy ledwo ogarniają skąd się do nich strzela jeżeli się schowasz w trawie wyoskiej do kostek xD Co do wrogów, przez tyle lat udało się wyprodukować dwóch nowych.

Jesteś pewien, że o tej samej grze rozmawiamy? Ta
  • Odpowiedz
@United: no i te elementy ktore wymieniles sa w tej grze wykonane na topowym poziomie
wedlug ciebie to chyba nie powinnismy uznawac zadnych fpsow po wolfesteinie bo po tej grze ten gatunek za wiele sie nie zmienil

@DiscoKhan:

strzelanie jest czerstwe

odglosy wystrzalow, recoil, to jak reaguja przeciwnicy na strzaly w poszczegolne czesci dziala, odpadajace konczyny, wszystko okraszone swietnymi plynnymi animacjami

wrogowie to idioci którzy ledwo ogarniają skąd się do
  • Odpowiedz
@aleroc: Uznaje fpsy takie jak battlefield czy call of duty ale nie nazywam ich grami wszech czasów czy nawet grami roku, to po prostu fajne gry do pogrania ale nic nowego. W pierwszy TLOU pograłem z 3 godziny bo gameplay nic nowego a fabularnie też miałem przyjemność lepszych dzieł doświadczyć. Nie można tak spuszczać się nad grą która nie wprowadza nic nowego bo już cała branża stoi w miejscu przez takich
  • Odpowiedz
@United: jak dla mnie wprowadza sporo nowego, takiego motion matchingu w akcji nie zobaczysz nawet w RDR2, technologicznie ta gra jest szalenie imponujaca, nie rozumiem o jakiego typu rewolucje ci chodzi
ramy gatunkow gier sa juz raczej okreslone, nie spodziewalbym sie tu jakiejs rewolucji, nawet gry battleroyle to podgatunki juz istniejacych od dawna gatunkow
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@greedy_critic: Zarówno Among Us jak i Fall Guys występują masowo w grach Robloxa i minigrowych serwerach Minecrafta, albo modach do GTA i w ogóle wszędzie.
Ciekawe co następne zerżną?
  • Odpowiedz
@aleroc: Od gier które aspirują do jakichkolwiek nagród czy to gier roku czy innych oczekuję żeby czymś nowym się wyróżniły. Żebym powiedział wow ale to jest zajebiste. Idealny przykład to mount and blade gra kiedy wchodziła wyglądała jak totalne gówno ale kupiła wszystkich unikalnym gameplayem
  • Odpowiedz
@Hatespinner: ale co ty bredzisz :D masz w TLOU kilka scen QTE tak samo jak praktycznie w kazdej grze akcji :D do czego ty piejesz
@United: mb1 jest nawet fajne ale jako gra polega na tylu polach i musisz tam zaimplikowac mase modow zeby chociazby naprawic AI, dograc sobie jakies questy, nadac rozgrywce wiekszej glebi bez tego wszystkiego gra jest strasznie powtarzalna i na dluzsza mete strasznie nudna
a czy
  • Odpowiedz
@aleroc: Total war? Pokaż mi total wara gdzie można kierować wojskami i jednocześnie uczestniczyć jako generał na polu bitwy i tłuc się z przeciwnikiem.
  • Odpowiedz
@United: bardziej chodzilo mi o to ze masz podobnie, jedna warstwe rozgrywki ktora jest turowa strategia i druga ktora jest RTSem, w MB jest podobnie tylko ze zamiast RTSa masz powiedzmy gre akcji
  • Odpowiedz
@jeloo dlatego przez takie rzeczy są brane do odpowiednich kategorii, ale niestety tamten wykopek nie rozumie. A i bym zapomniał... Dragon age Wiedźminy TES są zrzynką gothica( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz