Wpis z mikrobloga

Mirasy oraz @EkspertPKO - od wersji iOS 14.x mam problem z powiadomieniami w IKO. Dostaję je albo z lekkim opóźnieniem albo wcale. Z opóźnieniem przychodzi większość informacji o przelewach (ale powiedzmy, że z krótkim więc bez wielkiego problemu), natomiast wcale nie dostaje powiadomień gdy płacę kartą debetową (jedynie widać, że płacę bo pojawia się info z Apple Pay) w sklepie (nie wiem jeszcze jak w przypadku płatności internetowych) albo co gorsza, że jakaś autoryzacja mobilna na mnie czeka, np. w przypadku logowania lub przelewu. Dopiero po wejściu w aplikację pojawia się monit ale WEWNĄTRZ aplikacji, natomiast powiadomienie stricte z iOS przychodzi po chwili od wyjścia z aplikacji i jak już dawno coś jest zatwierdzone.

Czy ktoś jeszcze ma ten problem czy to tylko u mnie?

#bankowosc #iko #pkobp #pko #ipko #ios #ios14 #iphone #bojowkaios - wołam ludzi, żeby się wypowiedzieli jak to u nich wygląda
  • 4
@kuta_senator, aplikacja IKO działa prawidłowo. Prosimy o zgłoszenie tej sytuacji na naszej infolinii lub kontakt z nami w serwisie iPKO -> Moje sprawy -> Wiadomości -> Nowe pytanie/zgłoszenie. Sprawdzimy co się dzieje z Pana aplikacją na Pana telefonie. Nasi konsultanci są dostępni całą dobę pod numerami telefonu: 800 302 302 lub 81 535 60 60.
@kuta_senator: Znaleźli Ci jakieś rozwiązanie na to? U mnie jest podobnie od aktualizacji do 14.0 ale podobne rzeczy z powiadomieniami widzę w przynajmniej jeszcze jednej apce, więc obstawiam raczej winę Apple.
@wanar: niestety ale nadal póki co cisz. Ja też obstawiam "winę" Apple, a raczej nowej wersji systemu, jednak już nie pierwszy raz gdy jakieś aplikacje będą musiały zostać zaktualizowane, więc czekam niecierpliwie na update :)