Wpis z mikrobloga

dłuższy od Brery


@saper13: jeszcze tutaj, jak mamy być dokładni - trochę dłuższa na zderzakach

Z mniejszym rozstawem osi
Z mniejszym rozstawem kół
Z mniejszą szerokością nadwozia
Z mniejszą wysokością budy

GT jest trochę dłuższa i poza tym, w każdym innym wymiarze mniejsza - w środku podobnie

wg ciebie Mustang 5.0 V8 nie ma sensu bo Mercedes A AMG go objedzie z silnikiem 2.0?


@saper13: śmieszna sprawa, bo sam stałem
  • Odpowiedz
Jedyną grupą docelową jaka mogła by kupić GT 3.2 dziś, to jakiś zapalony alfista który wcześniej miał alfy i tylko dlatego - ze względu na swoje sentymenty, będzie kochał to auto.


Jak ktoś miał w życiu aż dwa samochody, to nie uważam że w minimalnym stopniu jest dla mnie parterem do dyskusji, szczególnie jeżeli GT było czyimś pierwszym autem. Zupełny brak obiektywizmu, porównania. Bywało że sam dwa auta miałem - ale w
  • Odpowiedz
@Atreyu: ale wiesz, że nie każdy musi kupować auto dla przyśpieszenia? Mi zależy bardziej na dźwięku niż na przyśpieszeniu więc jakby fajnie brzmiał a przyśpieszałby to setki 15 sekund to nawet i lepiej bo można dłużej posłuchać jak na obroty się wbija bez łamana przepisów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
jeszcze jednym słabym punktem GT jest dyferencjał, który po prostu zostaje zmielony jak się np strzela ze sprzęgła na skręconych kołach, podobno, ja i tak profilaktycznie wrzuciłem szperę od Quaife z dożywotnią gwarancją, fabrycznie byłą szpera Q2 ale tylko w niektórych dieslach :(


@saper13: Nie tylko GT a każdej Alfy z Busso pod maską. Ja w 166 3.2 już raz skończyłem z dziurą w skrzyni ( ͡° ͜ʖ ͡
  • Odpowiedz
@Bekon2000: Kupilem 2 miesiace temu i nalatalem 2.5k km. Autko swietnie sie prowadzi, wersja w gnoju malo pali i co najwazniejsze cieszy oko. U mnie sporo #!$%@? jest do zrobienia ale kupilem ja za 2 razy mniejszy budzet niz Ty planujesz wiec jestem calkiem zadowolony.
  • Odpowiedz