Wpis z mikrobloga

@Bekon2000: nie zastanawiaj się, tylko bierz 159, ew. Brerę bo to jest alternatywa

GT jest konstrukcyjnie starsza, bardziej awaryjna, ciasna i nic specjalnego nie oferuje
  • Odpowiedz
Mam GT 1.9 jtd już ponad 2 lata, zrobiłem może 23k km i wg mnie to całkiem fajne auto. Awaryjność zależy od egzemplarza czyli jak poprzedni właściciel podchodził do serwisowania auta. Jeździłem 159 w sedanie i wg mnie GT dużo lepiej się prowadzi i wcale nie jest w niej dużo mniej miejsca
  • Odpowiedz
@Bekon2000: choć szukam kombi w jakimś niedużym dieslu to widzę że pojawiła się tania i względna na zdjęciach sztuka i mocno się zastanawiam. Fajna jest ale wypinany hak do niej to minimum 500 zł i dlatego się zastanawiam. Poza tym wolałbym kombi - czasem wożę dwumetrowe kantówki i profile.
  • Odpowiedz
polemizowalybym. A co oferuje Brera?


@PiotrFr: sporo:
- dużo więcej miejsca, auto jest o rozmiar większe. GT to maluch
- konstrukcyjnie oparta jest o nowszą 159, nie starszą 156 która nie była idealną platformą
- Q4, 1.75bit

GT to bulwarówka, nawet z 3.2 na przedniej osi wcale to nie jest rakieta.

Brere mnie nie stać

Auto max do 15tys


@Bekon2000: to tak naprawdę i na fajną Alfę cię nie stać,
  • Odpowiedz
@Atreyu: jeśli GT jest bulwarówka go Brera barką rzeczna. Mialem 156, GT, 166, 159 i Brera. 156 i GT miały coś z Alfy, były zwarte itp a 159 i Brera to skrzyżowanie Alfy z Oplem. Ładny dupowoz, trochę rozlazły z dużą nadwagą. Jest ok ale starsze były bardziej "włoskie".
GT 3.2 chodziło mi że jedyna ma sens. To już auto upierdliwe w serwisie na codzien więc chociaż niech ma coś ciekawego.
  • Odpowiedz
@Bekon2000: też się przymierzam na GT bo fajnie mieć choć raz coupe/GT. Brera mi z wyglądu nie pasuje i też mam budżet 15k xd. 3.2 busso w tych pieniądzach nie znajdziesz więc są polecane diesle 1.9 ale mi diesel nie pasuje bo klekocze więc przymierzam się do benzyny. Z benzyn masz 1.8 TS i 2.0 JTS. 1.8 niby troche lepsze ale obydwa mogą być awaryjne. Najważniejsze jak poprzedni właściciel dbał o
  • Odpowiedz
  • 1
@Kauabang > @korporacion: Jak "ekspert" coś #!$%@? to nie wiadomo czy się śmiać czy płakać

Jego to od razu na czarno proponuję. Gdzie się pojawia tag alfy to i pojawia się on i boldupi o alfę
  • Odpowiedz
@Bekon2000: Od roku mam GT 1.9 i nie narzekam wszystko do tej pory śmiga. Jak jesteś wysoki to może być niewygodnie. No i trzeba zwrócić uwagę na podłogę bo progi lubią bardzo rdzewiec
  • Odpowiedz
@Bekon2000: Mam 5 lat GT 1.9 dobry silnik możesz chipować do 180 koni bez dodatkowych nakładów. Prowadzi się dobrze w serwisowaniu jest czasami upierdliwa, ale do przeżycia.
  • Odpowiedz
@saper13: okolice 7 sekund do setki, dla ponad 3 litrowego V6 to wynik... przykry. Przynajmniej z mojego punktu widzenia. To objeżdżają współczesne Skody z dwoma litrami pod maską

1.75t robi 7.7, po zmianie softu już blisko 7, a to dopiero początek zabawy. Poza dźwiękiem 3.2 ma niewiele do zaoferowania. Zupełnie nierozwojowy, choć dobrze wiem że alfiści się do niego trzepią
  • Odpowiedz
@saper13: cóż, wyjaśniłem powyżej, jest to dość łatwe do zrozumienia dla innych jak widać

Nie ma powodów by kupić GT w 2021 roku, poza chwaleniem się na internetowych forach Alfy

U mnie trzy litry robią 5.2-5.4 do setki, jakbym miał kupować V6 które nie jedzie a tylko dla dźwięku, to poszukałbym zwyczajnie lepszego auta niż GT - a o to niespecjalnie trudno
  • Odpowiedz