Wpis z mikrobloga

mam problem z wiatrakiem do obudowy Genesis Irid 400 RGB, tylny wiatrak zaczyna wydawać dziwne i niepokojące dźwięki które nasilają się przy wzmożonej pracy, podejrzewam że zaczyna padać i jest do wymiany ale nie wiem czy każdy wiatrak będzie pasować, nie znam się za bardzo na hardware i nigdy wcześniej nie robiłem takich wymian, niestety takich samych nie można kupić a support genesis mi nie odpowiada
czy możecie mi coś doradzić, czy każdy wiatrak 120mm będzie odpowiedni? dodam że ma on podświetlenie rgb, na którym mi nie zależy tylko może ma dzięki temu dodatkowe złącza pod podświetlenie i inny wiatrak bez rgb nie będzie działać?

#komputery #hardware #sprzetkomputerowy #obudowa #pcmasterrace #genesis
NiePanikuj - mam problem z wiatrakiem do obudowy Genesis Irid 400 RGB, tylny wiatrak ...

źródło: comment_1617699107GtKDXwILQKhOole2PJpeYx.jpg

Pobierz
  • 24
@NiePanikuj: Popatrzyłem, ale nie widzę info jakie to wentylatory. Masz tam hub na nie, więc na 90% to 3-pinowe wentylatory, ale lepiej po prostu sprawdzić. Z tego co widzę możesz zamontować nie tylko 120, ale nawet 140 mm wentylator.
@Mecenaso: no to jest informacja o wymiarach, 120 lub 140, ale nie ma info o pinach, później odepnę i sprawdzę
czyli mam szukać wentylatora tylko po wymiarach i po ilości pinów? czy jeszcze coś jest istotnego?
@NiePanikuj: czytam tą instrukcję dalej. I pisze w niej o tym, że jak chcesz podpiąć go do kontrolera w obudowie to musi być 6pin. Bez obaw, wpisz w google: "wentylator 120 6pin" (lub 140 jeśli chcesz większy).
W instrukcji piszą też by podłączać je po kolei, czyli wentyle idą do złącza 1, później do 2, do 3 itd.