Wpis z mikrobloga

Ostatnio mam serię hybryd #plugin. Mieszkając na 2 piętrze w bloku z garażem podziemnym gdzie deweloper zapomniał o gniazdkach to ciężkie zadanie. Nawet w takim Krakowie, który aktualnie na całe miasto ma tylko kilka darmowych ładowarkach (brawo #kaufland). No i tak jeździłem sobie nowym #renault #captur #e-tech który ma na prądzie przejechać jakieś 40-50 kilometrów, chociaż jazda na samym prądzie zależy od paru czynników i decyduje o nim samo auto.

Z naładowanymi akumulatorami auto pali około 4-5 l na 100 km, ale bez nich zbliża się do nawet 9, więc w moim przypadku takie auto sens ma średni, a u Was?

Test furki tutaj --> KLIK

#samochody #motopodprad #motoryzacja #hybryda #hybrid
stopaotestuje - Ostatnio mam serię hybryd #plugin. Mieszkając na 2 piętrze w bloku z ...

źródło: comment_1620805623ZksDvRlrYMKMOlSa2OxBY1.jpg

Pobierz
  • 28
Z naładowanymi akumulatorami auto pali około 4-5 l na 100 km, ale bez nich zbliża się do nawet 9, więc w moim przypadku takie auto sens ma średni, a u Was?


@stopaotestuje: pozwolę sobie odpowiedzieć częściowo cytatami z Twojego artykułu:

Dzięki temu samochód naprawdę jest ekonomiczny i można na komputerze dostrzec nawet 5 litrów na 100 kilometrów co jest bardzo obiecującym wynikiem.

...

ponieważ wówczas średnia to 7-8 litrów. Wynik ten
@stopaotestuje: i jeszcze:

Na szczęście przed fotelem pasażera z przodu schowek został tajemniczą szufladą, która jest naprawdę pojemna. Dzięki innemu umiejscowieniu zawiasów mieści ona dużo więcej niż standardowy schowek z przodu.

nadal tego kiepskiego rozwiązania nie naprawiono? Szuflada może i spora, proponuje spróbować z niej skorzystać gdy pasażer siedzi na fotelu. Dla porównania proponuje podobny test z Citroen Cactus w którym poduszka powietrzna dla pasażera jest w podsufitce.
gdyby sie dalo jezdzic na samym pradzie kiedy sie chce to 95% moich przebiegow by bylo z gniazdka x


@Norskee: mam Volvo plug in i oczywiście, że da się jechać tylko na prądzie.

A do OPa: @stopaotestuje: gniazdka we wspólnotach też da się załatwić.Trzeba tylko trochę pobiegać.

tradycyjny silnik benzynowy < hybryda


@Lethal_Jelly: mniejsze spalanie, większa moc, mniej awaryjna, a największym plusem dla mnie jest natychmiastowe działanie klimy/ogrzewania, ale podziel się swoimi doświadczeniami z hybrydami i powodem dla którego tak uważasz
Mieszkając na 2 piętrze w bloku z garażem podziemnym gdzie deweloper zapomniał o gniazdkach to ciężkie zadanie.


@stopaotestuje: przecież nawet gdyby były gniazdka to nie mógł byś tam ładować tylko potrzebowałbyś zrobić sobie osobne przyłącze
@Deska_o0:
1. mniejsze spalanie ale nigdy nie zaoszczędzisz różnicy w cenie (10k zł dla yariski = 200k przebiegu conajmniej przy założeniu że jeździsz tylko po mieście żeby ciągle oszczędzać ten jeden litr na setkę co oczywiście jest nie do wykonania a przeciętny człowiek jeździ 10-15k rocznie)
pozatym to jest półprawda bo na autostradzie hybrydy palą więcej
2. mniej awaryjna - nie widać prawie żadnej różnicy między oboma yariskami, a jak padnie
1. mniejsze spalanie ale nigdy nie zaoszczędzisz różnicy w cenie (10k zł dla yariski


@Lethal_Jelly: ty wiesz ile jeżdzą ludzie, ok, zresztą co to ma do tematu, pisałem o mniejszym spalaniu, za używaną hybrydę weźmiesz wiecej niż za spalinówkę, takie przeliczanie kojarzy mi się z fanami 20-letnich manuali

jeździsz tylko po mieście żeby ciągle oszczędzać ten jeden litr na setkę

jaka hybryda paliła ci litr mniej niż spalinowy odpowiednik?

pozatym to
@Lethal_Jelly: ale do czego ty pijesz? w polsce nie ma promocji do której się odnosiłem więc zedytowałem post, a ty brniesz w swoje urojenia mimo że podałem kilka argumentów obnażających twoją niewiedzę