Wpis z mikrobloga

Ponadto jest źle wyprofilowany i po opadach przy zbyt dużej szybkości i kiepskich oponach zwyczajnie zrywa przyczepność.


@Drmscape2: To się zdecyduj, czy chodzi o źle wyprofilowany zakręt, czy o zapieprzanie szrotem? Na zjazd z 86 na A4 też był źle wyprofilowany, że nie było dnia bez wypadków, chociaż jest tam ograniczenie. Postawili fotoradar i zakręt nagle się wyprofilował.
@piszczalka: Jedno drugiego nie wyklucza. Gdyby nie nagła zmiana promienia zakrętu i lepsze jego wyprofilowanie, to nawet szrotami by nie wypadali. Tu jest kombinacja wszystkich trzech rzeczy - szybkość, wyprofilowanie i nagła zmiana promienia zakrętu.
Masz na początku ograniczenie do 80 km/h, ale to jest zdradliwe bo pierwszą część zakrętu można przejechać bezpiecznie szybciej. Jakby kierowca jadąc widział ograniczenie do 80 km/h i ostrzejszy zakręt, to by była inna rozmowa.