Wpis z mikrobloga

Pierwsze wrażenia po weekendzie z Alfa Romeo Giulia. Wersja SPRINT z 200 konna benzyna. Jestem zakochany jak ten samochód się prowadzi. W zakrętach mam wrażenie że jest przyklejony. Lopaki od zmiany biegów myślałem ze będą przeszkadzać, a jest odwrotnie. Przynajmniej na razie jak staram się nie przekraczać 3k obrotów to dosyć często korzystam. Co do minusów to bardzo mało schowków, a już hitem jest fakt ze schodek od kierowcy jest opcja . Na początku miałem też problem z przednimi czujnikami parkowania. Najpierw lewy łapał podkładkę pod rejestracje a jak to naprawiłem go przedni wykrywał rejestracje i też ciągle piszczał. Nie podoba mi się też system który odsuwa siedzenie jak się otwiera drzwi, ale mozna to wyłączyć. W trasie bardzo wygodna i cicha. W sumie po przesiadce z passata b6 w klekocie to wszystko by jeździło jak marzenie, ale jaram się przeokropne. Jakby ktoś się zastanawiał czy warto to zdecydowanie warto. #alfaromeo #giulia #carboners #chwalesie
źródło: comment_1627315833P5sSTETLX9ZII8VG9tZgna.jpg
  • 41
@kapiroszka: Miałem Alfę Romeo przez kilka dni ostatnio, nie chcę mówić o samym silniku, ale kokpit w alfie to moim zdaniem porażka, przesiadka z dowolnego BMW z panelem po środku. Sam styl ruszania i kierownica ciężkie do przyswojenia, ale powiedzmy, że się da. Natomiast to co mnie najbardziej denerwowało, to ilość podobnych cyferek, pręfkoścu suę szuka przez kilkanaście sekund xD To za dużo jak na taką czynność. Ale miłej jazdy na
@kapiroszka: Jak ten silnik lata Mirku? Kusi mnie Stelvio w wersji Sprint ale zastanawiam się trochę, czy nie dorzucić keszu do wersji VELOCE, róznica nie jest jakaś taka kosmicznie duża.
@Dungor przy moim stylu jazdy jest to wystarczająco. Dynamiczny silnik ladnie przyspiesza. Bez problemu jeśli chodzi o wyprzedanie. Miałem okazję jeździć tez veloce i tak naprawdę to różnice czułem dopiero przy przyspieszaniu w prędkościach 140+. No ale stelvio jest większe i cięższe wiec tam moze wcześniej być to wyczuwalne. Warto też pamiętać że silnik w zwykłej i w veloce wersji są prawie takie same i jak będzie brakować mocy to mapa mozesz
@fiir: Bajka, pomijając to ze raz z niezrozumiałych powodów rozładował się akumulator to zero problemów. Co prawda bardzo dużo nie jeżdżę, bo tylko 15k zrobiłem w ten rok ale radość z jazdy jest taka sama jak dnia pierwszego. Ogólnie aktualnie o ile nie stoję w korku/ silnik nie jest zimny to zawsze na trybie dynamic jeżdżę i samochód sprawia wrażenie mocniejszego niż deklarowane 200 koni, a różnica w spalaniu niewielka. Z
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kapiroszka: Elo. Dalej masz Giulie? Pytanko czy wiesz może czy jest jakieś sztuczne podbicie dzwieku z głośników? Nie denerwuje cię brak auto holda? Sam myślę o przesiadce do Gulii w przyszłym roku i nie wiem wciąż czy pójść w wersję Sprint czy dokładać do Veloce (i później też droższej eksploatacji). :)
@dbcoop: Mam. Nie ma żadnego podbicia. Nie jeździłem nigdy samochodem z auto holdem wiec nie odczuwam jego braku, ale wiadomo jeśli jesteś do tego przyzwyczajony to może być to irytujące. Przynajmniej ludzie na grupce na fb narzekają
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kapiroszka: Czaje. Raczej leasing tylko wchodzi w gre. Chciałem celować w coś ze stocka 22 żeby uniknąć tableta (zegary ftw). Więc pewnie chipowanie dopiero po leasingu by wleciało.

Tak jestem przyzwyczajony do autoholda więc pewnie będzie irytowalo. Ale jeździłem alfami 8 lat wcześniej i teraz chce wrócić do jedynej sluznej marki X)