Wpis z mikrobloga

@beastofmisery: Dobrze podpowiada, tylko że tak piszę bo to nie tak na serio xd
Ja sobie mogę startować, ale cyborgi z top 10 to zawsze taki czas wywalą, że mam chęć tylko się zawinąć do domu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

U mnie pomiar też w pedałach. Teraz się przesiadam na TT Argona, następne zawody już na nim polecę, będę widział różnicę przy jeździe szosa endurance z lemondką
@Wyrewolwerowanyrewolwer: jest duża różnica miedzy szosą endu z lemondką a rowerem tt, sam tak wcześniej miałem, niebo a ziemia. Cyborgi z top10 to jadą na wspomagaczach, nie wierze, ze tego nie robia. To samo z wiara, ze obecnie peleton jest czysty - nie jest, a dowiemy sie o tym z opoznieniem xd

Jak już się przesiadłeś to kurde se ogarnij kogoś od tych #!$%@? aero hamulcy TRP, bo jak sam będziesz
jest duża różnica miedzy szosą endu z lemondką a rowerem tt


@beastofmisery: Mi chyba najwięcej robi 'otwarcie' bioder. Tzn - trochę inne kąty i zakresy pracy bioder i czwórek w porównaniu z wycofaną miednicą na szosie endu, a na TT, no ale to raczej Ty musisz opowiedzieć z racji doświadczenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Możliwe, że jadą, niektórzy byli złapani, inni nie - paluchami nie będę wytykał.
@Wyrewolwerowanyrewolwer:

1. linkę przedniego będziesz miał puszczoną poza ramą, bedzię se tak wystawać z przodu kolana (u mnie idzie najpierw w główce ramy a potem w widelcu, jeszcze gorzej). Jak będzie za mocno powyginana to hamulec może mieć problem odbić. Drugi problem - syf leci na te linkę, jak hamulec jest za widelcem i syf dostaje się tam wszędzie....

2. Widzę, że w argonach z tyłu hamulec nie jest pod suportem
1. linkę przedniego będziesz miał puszczoną poza ramą, bedzię se tak wystawać z przodu kolana (u mnie idzie najpierw w główce ramy a potem w widelcu, jeszcze gorzej). Jak będzie za mocno powyginana to hamulec może mieć problem odbić. Drugi problem - syf leci na te linkę, jak hamulec jest za widelcem i syf dostaje się tam wszędzie....


@beastofmisery: Kurła to, już ogarnąłem że podumane ze schowaniem hamulca jest dobrze, ale