Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 57
@Vosemite: stosujesz od Aso po szrot taką lepkość, jak zaleca producent. Jak bierze olej, to w pierwszej kolejności pierścienie i uszczelniacze zaworowe do kontroli. Stosuj płukanki co wymianę oleju i nie przeciągaj interwałów.
  • Odpowiedz
@vieniasn: ale wiesz ze ci sami inzynierowie przewiduja do tego samego silnika rozne lepkosci olejow - w zaleznosci od strefy klimatycznej?
i jakbym wiedzial ze moje autko jest uzytkowane na krotkich dystansach to lalbym 0w40
jak w trasy to i nawet 10w30
  • Odpowiedz
@vieniasn: problem polega na tym iz taki sasza nie panimaju ze olej 0w40 i 20w40 zachowuja sie tak samo w temperaturze roboczej, ale ten drugi bedzie 'gestszy'

ad vocem do poprzedniego postu
przy czym na krotkie dystanse olej potrafi byc rozrzedzony benke/rope - dlatego w40
  • Odpowiedz
@mbasasello:

hója tam sie znajo! mówie ci młody do wu123 beczgi to wpychałem towot zmieszany ze smalcem I TO DOPIRO SMAROWAŁO, a te nowe to i tak sie zepsujo 200 TYŚ

( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Vosemite: wypluwał a nie pił :p, sprzedałem jakiś czas temu. Poszedł za 800zl podobno do Afryki :p bez wymiany oleju zrobiłem około 70tys km ;p
  • Odpowiedz