Wpis z mikrobloga

@SzubiDubiDu: Myśl mirek myśl, 99% gimbów łazi do Maca. Kogo słuchają gimby? No Maty. Nie Kwiatu Jabłoni czy Podsiadło. Więc jaki sens z marketingowego punktu widzenia miała by mieć kanapka Kwiat Jabłoni...?


@L3gion: przecież Kwiat Jabłoni to takie same gówno, tylko pseudointelektualne, żeby niektórzy myśleli że słiuchają wyjatkowej muzyki. Są popularni wyłącznie dzięki temu że są ładni i na tym opierają swoją promocję (zdjęcia, filmu)
Jak ma na tym stracić niby? XDDDDDD


@MrXavery: Przeliczasz wszystko na hajs jako cel najwyższy bo jesteś szaraczkiem. Artyści potrzebują apropaty artystycznego środowiska w którym się obracają, gówno ich obchdzi zdanie jakiejś juleczki czy innego wykopka, ale jak raperzy się z takiego będą naśmiewać w tekstach i wrzucać do jedego worka z Ekipą to już będzie smuteczek. Może tak nie być i wszyscy to wezmą z dystansem, jednak takie pr'owe ruchy