Wpis z mikrobloga

Mircy muszę się wyżalić tutaj bo już naprawdę nie mam komu a sytuacja mnie dobija.

Pracuję od kilku lat w jednej niewielkiej firmie. Ot zwykła praca biurowa, zarobki
są średnie, możliwości rozwoju też takie sobie, ale zarabiam na swoje potrzeby i
można powiedzieć, że wystarcza mi na życie na jakimś poziomie (miasto powiatowe więc i ceny
przystępniejsze). Nie to natomiast w tej robocie mnie głównie trzyma. Siedzę tam przede
wszystkim dlatego, że ... od jakiegoś czasu jestem absolutnie zakochany w koleżance z pracy.

Mamy ze sobą świetny kontakt, podobne poczucie humoru, spędzamy w robocie maaaasę czasu
ze sobą (siedzimy dosyć blisko siebie) i mam wrażenie, że ona w jakimś stopniu
również odwzajemnia moje uczucia, ale przez długi czas bałem się jej o tym powiedzieć
gdyż niestety jest zaręczona i to z absolutnym bucem, ale ciągle powtarza, że są że
sobą już długo i go kocha, chociaż jak dla mnie po prostu boi się powiedzieć mu otwarcie
o swoich uczuciach.

W zeszły piątek mieliśmy imprezę firmową, wiadomo trochę alkoholu, jakieś tańce i znowu
zbliżyło nas do siebie, bawiliśmy się świetnie szczególnie, że jej narzeczony musiał
zawijać wcześniej na chatę. No i pod wpływem tych pozytywnych emocji zdecydowałem, że
teraz albo nigdy, pocałowałem ją i powiedziałem, że od jakiegoś czasu czuję do niej coś
więcej.

I tutaj zupełnie nie wiem jak zareagować bo z jednej strony odwzajemniła mój pocałunek, ale
z drugiej powiedziala, że nie ma zamiaru zrywać zaręczyn bo kocha tamtego, ale mówiąc to
była smutna i szkliły jej się oczy...

Od tamtego czasu nie gadaliśmy, nie mogę spać po nocach od tygodnia i nie wiem co z tym
zrobić, ten tydzień w robocie to była tortura bo widziałem ją codziennie ale prawie w ogóle
nie rozmawialiśmy, chociaż parę razy przyłapałem ją na tym jak na mnie spoglądała...

Wiem, że nie mogę wrócić do porządku dziennego bo przyjaciółmi już nie będziemy po tym
wszystkim.