Aktywne Wpisy
seeksoul +37
Trochę #chwalosie ale kupiłem mieszkanie i się bardzo z tego cieszę :)
W tym tygodniu był oficjalny odbiór od dewelopera, bez żadnych poważnych usterek, jakieś drobnostki typu porysowany parapet, ale wszystko do ogarnięcia. Po nowym roku wchodzi ekipa i może na wielkanoc uda się już spędzić swięta w swoim bagnie.
Nie mam nawet jeszcze prądu, dopiero w czwartek złożyłem wniosek o założenie licznika, ale tak sobie przychodze tutaj i siedze po ciemku
W tym tygodniu był oficjalny odbiór od dewelopera, bez żadnych poważnych usterek, jakieś drobnostki typu porysowany parapet, ale wszystko do ogarnięcia. Po nowym roku wchodzi ekipa i może na wielkanoc uda się już spędzić swięta w swoim bagnie.
Nie mam nawet jeszcze prądu, dopiero w czwartek złożyłem wniosek o założenie licznika, ale tak sobie przychodze tutaj i siedze po ciemku
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Nowe szczegóły o grze Angel Beats! od Maedy (ja,en)
Dla osób, które nie kojarzą nazwiska:
Główną wadą Angel Beats! był scenariusz przygotowany pod znacznie dłuższą produkcję. Niektóre postacie (których było tam ok. 20) pojawiły się tylko na kilka chwil, a zakończenie przyszło znikąd.
Teraz czas to naprawić. Maeda zabrał się za to, co wychodzi mu najlepiej (oczywiście poza muzyką) - tworzenie scenariuszy do gier.
Gra ma zostać rozbita na sześć części (wydawane co pół roku). Do ekipy znanej z anime dołączą nowe postacie, a wszystkie z nich (co ciekawe - również męskie) otrzymają własne ścieżki fabularne - w pierwszej będą to Iwasawa, Matsushita i Yui. Ta część obejmie pierwsze 10 odcinków anime (jest to głównie ścieżka wspólna), a głównym bohaterem będzie Otonashi. Podejmowane w trakcie rozgrywki wybory będą miały wpływ na jego osobowość (m.in. orientację seksualną, poziom głupoty). Aktorzy głosowi pozostaną bez zmian.
Takie rozbicie fabuły twórcy zamierzają wynagrodzić warstwą wizualną - w samej części pierwszej ma znaleźć się więcej CG niż w całym Clannad.
Maeda wysoko zawiesił sobie poprzeczkę (w 2007 oświadczył, że po Little Busters! nie napisze już więcej żadnego scenariusza do gry - nie byłby w stanie wymyślić nic lepszego), więc jego powrót niesie spore oczekiwania. Czy uda mu się im sprostać? - premiera części pierwszej wiosną 2014 (tłumaczenie zapewne jakieś ~2 lata później)
A czekając na OST, jaki skomponował do gry, dorzucam jeszcze jego #muzykazanime z AB! (bez wokalu)