Wpis z mikrobloga

#gry #visualnovel #key #maeda #anime #angelbeats

Nowe szczegóły o grze Angel Beats! od Maedy (ja,en)

Dla osób, które nie kojarzą nazwiska:


Główną wadą Angel Beats! był scenariusz przygotowany pod znacznie dłuższą produkcję. Niektóre postacie (których było tam ok. 20) pojawiły się tylko na kilka chwil, a zakończenie przyszło znikąd.

W wywiadzie, który ukazał się w listopadzie 2009 roku w „Dengeki G’s Magazine”, producent Angel Beats! z Anipleksu Hironori Toba stwierdził, że 13-odcinkowe anime z około 21 minutami na odcinek to za mało, aby opowiedzieć całą fabułę *Angel Beats!*, jaką wymyślił Maeda.


Teraz czas to naprawić. Maeda zabrał się za to, co wychodzi mu najlepiej (oczywiście poza muzyką) - tworzenie scenariuszy do gier.

Gra ma zostać rozbita na sześć części (wydawane co pół roku). Do ekipy znanej z anime dołączą nowe postacie, a wszystkie z nich (co ciekawe - również męskie) otrzymają własne ścieżki fabularne - w pierwszej będą to Iwasawa, Matsushita i Yui. Ta część obejmie pierwsze 10 odcinków anime (jest to głównie ścieżka wspólna), a głównym bohaterem będzie Otonashi. Podejmowane w trakcie rozgrywki wybory będą miały wpływ na jego osobowość (m.in. orientację seksualną, poziom głupoty). Aktorzy głosowi pozostaną bez zmian.

Takie rozbicie fabuły twórcy zamierzają wynagrodzić warstwą wizualną - w samej części pierwszej ma znaleźć się więcej CG niż w całym Clannad.

Maeda wysoko zawiesił sobie poprzeczkę (w 2007 oświadczył, że po Little Busters! nie napisze już więcej żadnego scenariusza do gry - nie byłby w stanie wymyślić nic lepszego), więc jego powrót niesie spore oczekiwania. Czy uda mu się im sprostać? - premiera części pierwszej wiosną 2014 (tłumaczenie zapewne jakieś ~2 lata później)

A czekając na OST, jaki skomponował do gry, dorzucam jeszcze jego #muzykazanime z AB! (bez wokalu)
Santer - #gry #visualnovel #key #maeda #anime #angelbeats



Nowe szczegóły o grze An...