Wpis z mikrobloga

#gry
#grajzwykopem
#deusex
#kiciochpyta

10 lat i kilka miesięcy po premierze Deus Ex: Human Revolution ogrywam go po raz kolejny. Uwielbiam to uniwersum i klimat jakim jest przesiąknięte, zwłaszcza w pierwszej części. W każdym razie.

Śpieszę z pytaniem do znawców:

Naszła mnie rozkmina, dlaczego te tekstury z napisami nie mogłyby być w większej rozdzielczości? W sensie czym jest to podyktowane? Objaśni mi to ktoś? Czy to ma na tyle duży wpływ na płynność gry, że musiało to zostać w takiej rozdziałce czy spowodowane to było ograniczeniami w silniku? No nie wiem i nie znam się, więc się pytam :D
l.....b - #gry
#grajzwykopem
#deusex
#kiciochpyta 

10 lat i kilka miesięcy po p...

źródło: comment_1636724322Hxw72qkXnwcjobNKjFXVaJ.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
10 lat i kilka miesięcy po premierze Deus Ex: Human Revolution ogrywam go po raz kolejny. Uwielbiam to uniwersum i klimat jakim jest przesiąknięte, zwłaszcza w pierwszej części.


@lenythenub: kocham Deus Ex, uwielbiam również.
a z jedynki muzyka to arcydzieło.
  • Odpowiedz
@lenythenub: Wtedy grało się przeważnie w śmiesznych - na dzisiejsze standardy - rozdzielczościach a`la "hd-ready" 720p... I to tak nie raziło... Choć, o ile dobrze pamiętam było sporo głosów krytyki za ujowe tekstury. Sam pamiętam jaką żenadę robiła taka jedna-wielka w finałowej lokacji.
  • Odpowiedz
@lenythenub: Ten napis jest po prostu na teksturze tego obiektu. Mógłby być na osobnej teksturze(materiale), ale to wiązało by się z dodatkowym kosztem przy renderowaniu (dodatkowy draw call oraz dodatkowe tekstury, a pamiętajmy że X360 i PS3 miały żałosną ilość pamięci).
Po prostu detal który nie był warty dodatkowego kosztu.
  • Odpowiedz
@dos_badass: całkowicie się zgadzam. Od muzyki w menu do samego końca. Mnie natomiast najmocniej porwał akompaniament do leveli w Chinach i laboratoriach VersaLife - majstersztyk. Do przyszłego czwartku siedzę na izolacji więc kto wie czy nie ogram wszystkiego według chronologii xD czyli HR, MD, no i jedyneczka. Powiedz miras czy grałeś w Invisible War? Bo ja kiedyś zacząłem, ale to było dawno, dawno temu i się zraziłem.

@Gorion103: dzięki za
  • Odpowiedz
Powiedz miras czy grałeś w Invisible War? Bo ja kiedyś zacząłem, ale to było dawno, dawno temu i się zraziłem.


@lenythenub: to jedyna część, której nie dotykałem.
tzn na pc początek, ale odbiłem się jak od ściany.
jedynka na pc, i ps2, ze 20 lat temu, a reszta to na x360, i xsx.
  • Odpowiedz
@dos_badass: o, no to widzę że tak samo jak ja :) fajnie wiedzieć, że są tutaj deusowe świrusy :D miłego weekendu, trzymaj sie! Uciekam sprowadzic na ziemie Zeke'a Sandersa, dopiero pierwsza misja :P
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@lenythenub: ja grałem w Invisible Wars ale nic już z niej nie pamiętam, nie to co z pozostałymi częściami. Moim zdaniem nie warto do niej wracać.
  • Odpowiedz
@lenythenub: Invisible War spokojnie możesz pominąć - fabularnie jest słaby, mechaniki ma słabe, technicznie to wiadomo - gra sprzed kilkunastu lat.
Podobnie z Project Snowblind (taki spin-off z Deus Ex, chyba między jedynką a Invisible War).
Też mam plan, żeby ograć raz jeszcze nowe części, ale dalej jednak troszkę się łudzę, że postanowią jednak dokończyć nową trylogię (Human Revolution wyszedł na PS3, Mankind Divided na PS4, teraz mamy PS5 ;)).
  • Odpowiedz
  • 0
@bungaBunga godzinę temu skończyłem grać i doszedłem dopiero do pierwszego spotkania z FEMA, tyle co wszedłem do magazynu. Jeszcze nie dotarłem do tego mięśniaka. Jestem ponownie zaskoczony jak paradoksalnie ten świat jest mały a tak obszerny. Ponad 6 godzin zajęło mi dojście do tego momentu bo stwierdziłem że będę chłonąć i eksplorować tak mocno jak się tylko da :D

W project snowblind grałem dawno temu jak był dołączony do CD-Action i w
  • Odpowiedz