Wpis z mikrobloga

#gry
#grajzwykopem
#deusex
#kiciochpyta

10 lat i kilka miesięcy po premierze Deus Ex: Human Revolution ogrywam go po raz kolejny. Uwielbiam to uniwersum i klimat jakim jest przesiąknięte, zwłaszcza w pierwszej części. W każdym razie.

Śpieszę z pytaniem do znawców:

Naszła mnie rozkmina, dlaczego te tekstury z napisami nie mogłyby być w większej rozdzielczości? W sensie czym jest to podyktowane? Objaśni mi to ktoś? Czy to ma na tyle duży wpływ na płynność gry, że musiało to zostać w takiej rozdziałce czy spowodowane to było ograniczeniami w silniku? No nie wiem i nie znam się, więc się pytam :D
l.....b - #gry
#grajzwykopem
#deusex
#kiciochpyta 

10 lat i kilka miesięcy po p...

źródło: comment_1636724322Hxw72qkXnwcjobNKjFXVaJ.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
10 lat i kilka miesięcy po premierze Deus Ex: Human Revolution ogrywam go po raz kolejny. Uwielbiam to uniwersum i klimat jakim jest przesiąknięte, zwłaszcza w pierwszej części.


@lenythenub: kocham Deus Ex, uwielbiam również.
a z jedynki muzyka to arcydzieło.
  • Odpowiedz
@lenythenub: Wtedy grało się przeważnie w śmiesznych - na dzisiejsze standardy - rozdzielczościach a`la "hd-ready" 720p... I to tak nie raziło... Choć, o ile dobrze pamiętam było sporo głosów krytyki za ujowe tekstury. Sam pamiętam jaką żenadę robiła taka jedna-wielka w finałowej lokacji.
  • Odpowiedz
@lenythenub: Ten napis jest po prostu na teksturze tego obiektu. Mógłby być na osobnej teksturze(materiale), ale to wiązało by się z dodatkowym kosztem przy renderowaniu (dodatkowy draw call oraz dodatkowe tekstury, a pamiętajmy że X360 i PS3 miały żałosną ilość pamięci).
Po prostu detal który nie był warty dodatkowego kosztu.
  • Odpowiedz