Wpis z mikrobloga

via otwarty_wykop_mobilny_v2
  • 0
Mirasy, golf 4, prawdopodobnie uszkodzony sterownik silnika, nagle pojawilo sie 5 bledow od n75 n18 n239 j52 n109, auto kilka dni temu wyjechalo od elektromechanika, powiedzial ze wyczyscil styki itp, po przejechaniu 20km bledy wrocily, zeby je skasowac trzeba lekko podwazyc sterownik silnika i wszystko wraca do normy, chce kupic sterownik ale problem lezy w tym ze nie chce dawac 300zl za zakodowanie kluczyka, czy zwykla osoba wiedzaca gdzie jest plus minus poradzi sobie z wywaleniem immo?
#mechanikasamochodowa #mechanika #elektryka #vag #golf4
  • 10
@Koniorro: plus jeszcze licznik trzeba do golfa 4 jeśli ma działać plug and play w przypadku systemów immo2 i immo 3. A przypadku I generacji immo (do 1996-1997r) to sparowany jest transponder z kluczyka z osobną puszką immobilisera ale chyba i tak trzeba połączyć się z immoboxem i go zresetować ale to idzie zrobić kablem za 20-30zł.

Jak to golf sprzed 2000 roku to immobiliser jest taki tani sposób: https://www.autotronika.pl/pl/katalog/immo_off/skoda/vw-promocja.html

@