Wpis z mikrobloga

G20
+ udana konstrukcja silnika
+ fajnie można doposażyć jak na serie 3 (lasery obowiązkowo, jedziesz nocą jak w ‚dzień’)
+ układ kierowniczy
+ najlepsza skrzynia biegów w segmencie (serio, jeździłem wieloma samochodami i jest przepaść)
+ działające (nawet fajnie) asystenty ruchu,

- cena
- pojemność bagażnika w sedanie
- spalanie (7-12l benzyny)
Strasznie się zestarzała Giulia, wygląda to jak jakieś nie wiem a4 z przed 10 lat, to typowe u Włochów nie znają pojęcia lifting i generalnie to okropne lenie


@Kroledyp: To jest delikatnie mówiąc niepopularna opinia ( ͡° ͜ʖ ͡°) Giulia wygląda fantastycznie i do dziś o NIEBO lepiej od G20 czy A4. Włosi rzadko robią liftingi bo ich auta po prostu tego nie potrzebują.
Włosi rzadko robią liftingi bo ich auta po prostu tego nie potrzebują.


@psylo: nom i dla tego nikt tego nie kupuje, tylko ludzie na forach pieją jakie piękne a chętnych na zakup brak. To samo się tyczyło 159, Gulietty oraz Mito. Za jakieś dwa lata przestana to klepać bo nie będzie komu i znowu będzie płacz że Alfa o krok od bankructwa
@walker1234: teraz Lexusa V6 to chyba używanego z USA ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Zostaje NX/UX bo w budżecie G20/Giuli to w Lexusie możesz tylko to kupić.
Oba auta nie są ciekawe, nowy ES też jest nudny. Cały świat idzie na przód a oni mają przyciski do wysuwania i ten debilny touchpad który
@saycool: nie wiem, musiałbym oba modelami zrobić po min 1000km i wtedy bym wybrał który. Ale raczej alfa, bo bmw nie lubi wody i ma mega nisko wlot. głębsza kałuża i auto na złom.
@lewy313: W drugim filmie testowali przedliftową Giulię.
Ogólnie to jeszcze nad 430i się zastanawiam... ale do zamiany Giuli na BMW musiałbym dopłacić w zależności od rabatu i wyposażenia od 50 do 150 tysięcy, więc chyba średni biznes ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@saycool: Jako były posiadacz Giuli Veloce 2.0 280 , a teraz BMW G20 330i, nie mogę się bardziej zgodzić z tym co pisał kolega @Tonari_Totoro.

BMW jest nudne w #!$%@?, pomimo tego że mam tam szperę + RWD i cały M Pakiet z adaptacyjnym zawiasem. Auto trochę dla fanbojów i gadżeciarzy, coraz bardziej nakierowane na lansowanie niż ogólną radość z jazdy.
To się nie prowadzi tak jak Alfa, nie jest