Wpis z mikrobloga

@pejczi: Jest na 2 letniej gwarancji programu aut używanych oferowanych przez dealera producenta, wiec nie jest to pełna gwarancja. Ponadto obie gwarancje mają wyłączone sprzęgło w regulaminie.
@DaveGrolsch: Znajdź kierownika/kogoś wysoko danego dealerstwa/importera na Linkedin i opisz mu sytuację. Zapytaj, czy byłaby szansa zrobienia tego w ramach Goodwill jako ich klientowi, który generalnie jest zadowolony z ich usług.
@Dejwi996: DCT, nie kwestionuję, że nie ma prawa się zużyć. Nie mniej źródło problemu mogło być znane juz w momencie kupna o czym nie zostałem poinformowany. Ponadto diagnosta stwierdził aktualizację skrzyni, ale w przypadku tej wersji nie ma takiej możliwości dlatego jedynym rozwiązaniem jest wymiana. Wydaje mi się, że w przypadku zużycia elementu zalecenie aktualizacji jest bez sensu stąd wniosek, że problem tkwi gdzie indziej a nie w wyniku eksploatacji.
@Dejwi996: Gdy kupujesz samochód używany, to sprzedający również informuje co jest do zrobienia w samochodzie. Gdybyś kupił samochód a na drugi dzień dowiedział się, że stan klocków i tarcz kwalifikuje się do wymiany to by było dla Ciebie normalne? Prawdopodobnie nie bo gdybyś wiedział o tym przed kupnem uwzględniłbyś to w końcowej cenie samochodu i ewentualnie próbował negocjować.
@DaveGrolsch: klocki i tarcze można ocenić organoleptycznie kupujący przed kupnem ma możliwość do pewnego momentu ocenić stan pojazdu ale tego co jest wewnątrz sprzedający ani kupujący nie jest w stanie zweryfikować. Przez 2 miesiące jeździłeś było okej a właśnie takie rzeczy jak sprzęgło, dwumasa, wtryski mogła wyjść w każdej chwili. Jeżeli chcesz iść do sądu to musisz mieć jakiś dowód że sprzedający wiedział o usterce.