Wpis z mikrobloga

Próbuje reanimować stary zestaw TV satelitarnej.

Mam zainstalowaną od X lat jedną antenę satelitarną (czaszę) chyba z 4 - 5 lat nie była używana.
Do tego mam jakiś stary dekoder chyba od "eNki".
I próbuje to uruchomić.

Znalazłem jakiś stary "konwerter" (nie wiem czy tak się ta część nazywa) na jakiś inny znaleziony w komórce.

I w tej chwili doszedłem do tego punktu gdzie dostaje informacje:
Siła sygnału 80%
Jakość 0%

Siła podskakuje i zmienia się w zakresie od 75% do 95%

Jakość nie rusza się.

Zastanawiam się co mogę zrobić / przetestować czy poklikać.

Co radzicie?

P.S. Nie znam się kompletnie na tym co robię. Dlatego mile widziane wszelkie rady.

P.S. Nie przywracałem jeszcze do ustawień fabrycznych dekodera...

#tv #tvsatelitarna #tvsatelitarna #satelita #satelitarna #pytaniedoeksperta #pytanie
  • 3
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Turysta10: Wskaźnik siły sygnału oznacza, że Twój dekoder odbiera jakiś sygnał (analogicznie - w tłumie jest głośno). Wskaźnik jakości na 0 oznacza, że dekoder "nie rozumie, co się do niego mówi" (czyli w tłumie jest głośno, ale nikogo nie rozumiesz, co mówi).

Do poprawy masz ustawienie anteny lub - jeśli jej nie ruszałeś przy montażu konwertera - ustawienie konwertera (może to być np. do poprawy kąt jego nachylenia w uchwycie).
Do poprawy masz ustawienie anteny lub - jeśli jej nie ruszałeś przy montażu konwertera - ustawienie konwertera (może to być np. do poprawy kąt jego nachylenia w uchwycie).


@mp107:

Dziękuję za tłumaczenie.

Niestety mogłem ruszać wszystko. Zarówno antenę jak i konwerter. Czyli mam dużo niewiadomych.

Powiedz proszę czy to może też być wina dekodera. Tak jak wspomniałem jest on dość stary i nie używany od lat (FERGUSON AF). W środku ma
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1