Wpis z mikrobloga

@Aerwin: Tak, jest to kapitalizm. Z punktu widzenia produkcji samochodow jest to spore ulatwienie. Nie musisz produkowac kilkudziesieciu wariantow samochodu tylko 1.
  • Odpowiedz
@MrNeko: kapitalizm chyba nie mówi o oszczędzaniu surowców tylko o swobodnym handlu. Jeśli koszt wytwarzania kilkudziesięciu różnych modeli jest większy niż koszt wytworzenia 1 modelu ze wszystkimi wodotryskami, oraz więcej na tym można zarobić to jest kapitalizm.
  • Odpowiedz
  • 2
@fesaczi serio? Co w przypadku zmiany wlasciciela, odblok zostaje, czy przy pierwszej wizycie serwisowej skapna sie, ze jest nowy wlasciciel i usuna?
  • Odpowiedz
@derylio1: Zużywasz zasoby, więc ktoś za to już zapłacił. Takie działanie nie różni się niczym od wirusów, które szyfrują Ci pliki i żądają zapłaty, żeby je odszyfrować.
  • Odpowiedz
@MlodyWilk: Siedze w temacie ale to zaczyna nie być takie proste. O ile starsze samochody można było robić za pomocą zwykłego programowania, tak nowe mają stałe połączenie z serwerami producenta. Każda zmiana oprogramowania jest widoczna dla nich, dodatkowo dochodzą aktualizacje over the air. Mam nadzieję, że nadejdzie czas customowych systemów lub sterowników i będzie można zapomnieć o takich wymysłach.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Pimento: akurat grzanie siedzeń to można łatwo obejść i puścić zasilanie "bokiem", jakiś zewnętrzny włącznik i wtedy nawet jest to w 100% legalne bo nie ruszamy oryginalnego zablokowanego sterownika.
  • Odpowiedz
@mjnck: O ile sterowanie grzanymi fotelami nie musi być ze sprzężeniem zwrotnym sterowanym pwm. Dodatkowo błędy na desce będą uciążliwie informować o awarii w pojezdzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz