Wpis z mikrobloga

@MrNeko: ale w ogólnym ekonomicznym rozrachunku to się lepiej opłaca. To jest właśnie kapitalizm w najczystszej formie, liczy się zysk a nie jakieś oszczędzanie na surowcach.
  • Odpowiedz
Nie jest bo musisz wywalić więcej surowców na rzecz która może być nieużyta przez całe życie


@MrNeko: Dokładnie tak samo jest w każdym samochodzie, telefonie i komputerze. Ma funkcje które mogą myć nieużywane całe życie.
  • Odpowiedz
@MajkiFajki teraz ci nie znajdę na szybko ale były akcje chyba w stanach że pewne funkcje musieli sobie odblokowywać kompem ale nie pamiętam czy dotyczyło to czegoś związanego z naprawą czy jakieś funkcje premium. Jak będę miał później trochę czasu to podrzucę
  • Odpowiedz
Śmieszy mnie jak ktoś mówi tu o kapitalizmie i doszukuje się drugiego dna. Zwyczajnie chęć wydymania klienta na kasę w abonamencie, bo stówkę przez 10 lat po miesiącu lepiej targać niż kazać komuś zapłacić 2000 zł.

To wymysł kogoś z excelem w firmie. W normalnej firmie bez dymania klienta daliby podgrzewane fotele jako standard i cenę o 1500 w górę.

Skasują was tez za przechowywanie trasy, zwiększenie mocy, ogólnie wszystko co można
  • Odpowiedz
@bernkastel1488: jeśli dobrze kojarzę nie jest to nowość że BMW właśnie za paywallem trzyma niektóre funkcje, już z 2 lata temu coś było. Najwyraźniej ludzie za to płacą skoro wprowadzają to dalej. Brzmi to komicznie ale pewnie większość machnie ręką jeśli byle dodatek przy konfiguracji auta to tysiące euro
  • Odpowiedz
@krabczy: a w których nowych autach tak jest? Obecna jakość samochodów jest na najwyższym poziomie. Praktycznie każde auto zrobi te 300kkm bez większych problemów, nie mówiąc już o generalnych remontach. Co najwyżej w dwusprzeglowej skrzyni zmienisz sprzęgła, ale to nie jest nic nowego, bo w legendarnym pasku w tedei też trzeba było sprzęgło z dwumasą zmienić po podobnym przebiegu. Nietrwałość obecnych aut to mit, jest zupełnie odwrotnie.
  • Odpowiedz