Nikt nie każe jechać między tirami. Jeśli jedziesz tempem tirów to ani ich nie dogonisz ani oni nie dogonią Ciebie. Mówimy tu o bezpieczeństwie, a najbardziej bezpiecznie jest jechać podobnie do innych. Na autostradzie masz 2 główne nurty - osobówki w okolicach 140 i ciężarówki w okolicach 90. Jeśli jedziesz 110 to jedziesz istotnie inaczej od obu tych grup i stwarzasz większe zagrożenie.
Nikt nie każe jechać między tirami. Jeśli jedziesz tempem tirów to ani ich nie dogonisz ani oni nie dogonią Ciebie. Mówimy tu o bezpieczeństwie, a najbardziej bezpiecznie jest jechać podobnie do innych. Na autostradzie masz 2 główne nurty - osobówki w okolicach 140 i ciężarówki w okolicach 90. Jeśli jedziesz 110 to jedziesz istotnie inaczej od obu tych grup i stwarzasz większe zagrożenie.
@JC97: To popatrz sobie w statystyki wypadków. Najniebezpieczniejsze
@Mopek666: Choćby to, że zmieniasz co chwilę pas i ludzie na lewym muszą hamować? Ciekawi mnie skąd masz statystyki mówiące o tym, że ludzie jadący ze stałą prędkością w sznurze powodują więcej wypadków niż slalomiarze xD
@piwakk: @ZlodziejBilonownic: Czyli jak wlekę się za tirem przez 50km a potem zjeżdżam sobie elegancko z autostrady to stwarzam wedlug was jakieś niebezpieczeństwo? No bez jaj
@JC97: Nie zgodzę się, na A1 jest właśnie rozbieżność od 100 do 140. Z kilkoma ewenementami lecącymi 160+ lub 100-. Dla mnie najbardziej optymalna i niekontaktowa jazda to 130, z zaznaczeniem, że gdy widzę sznur aut to daje 160+, wyprzedzam i czekam aż zrobi się odstęp kilometra między następnym a poprzednim autem i dalej 130.
Choćby to, że zmieniasz co chwilę pas i ludzie na lewym muszą hamować? Ciekawi mnie skąd masz statystyki mówiące o tym, że ludzie jadący ze stałą prędkością w sznurze powodują więcej wypadków niż slalomiarze xD
@JC97: Eurostat. Yyyy zdajesz sobie sprawę, że za każdym razem kiedy ktoś musi przez Ciebie hamować, jest wymuszeniem? Nikt nie musi hamować, najważniejsza jest płynna jazda.
#motoryzacja #nieruchomosci #oszczedzanie
@JC97: To popatrz sobie w statystyki wypadków. Najniebezpieczniejsze
@JC97: Nie zgodzę się, na A1 jest właśnie rozbieżność od 100 do 140. Z kilkoma ewenementami lecącymi 160+ lub 100-. Dla mnie najbardziej optymalna i niekontaktowa jazda to 130, z zaznaczeniem, że gdy widzę sznur aut to daje 160+, wyprzedzam i czekam aż zrobi się odstęp kilometra między następnym a poprzednim autem i dalej 130.
@JC97: Eurostat. Yyyy zdajesz sobie sprawę, że za każdym razem kiedy ktoś musi przez Ciebie hamować, jest wymuszeniem? Nikt nie musi hamować, najważniejsza jest płynna jazda.