Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@molksiazkowy1111: też nierozważnie wybrałem jako punkt docelowy mojej przesyłki więc chętnie się dowiem jak sobie radzić w przypadku problemu ewentualnego, stąd taktyczny post w którym zamieszanie zrobiła autokorekta.
@Gienkollo: Dzwoniąc na infolinię automat twierdzi, że oni tylko dostarczają do automatów. Skrzynki są aliexpress i to tam trzeba reklamować. Skontaktowałem się z supportem aliexpress (nawet polka ze mną pisała - jak to czyta to dziękuję za pomoc).
Trzeba reklamować w ŚP:
"Tutaj podaję kontakt do formularza Świata Przesyłek:

https://swiatprzesylek.pl/w2/support/ticket/create

Możliwy jest też kontakt telefoniczny: 22 122 12 18,

oraz kontakt mailowy: cs@swiatprzesylek.pl"

Po wysłaniu zgłoszenia niby mają 10 dni na