Wpis z mikrobloga

Hej mirki z #gamedev i #grafika3d! Własnoręcznie popełniłem trailer kinetyczny do mojej własnoręcznie popełnionej gierki #deltav (dostępna na #steam i #gog) i #chwalesie bezwstydnie. Dajcie znać, czy wyszło na plusik i wykop, czy bardziej na meh i zakop.

(wykop)

Przy okazji dodam, że demko zawiera teraz 100% wszystkich treści z pełnej gry, więc jak ktoś chce pograć na cebulę, to zapraszam, taniej niż z torrenta ( ͡° ͜ʖ ͡°)-

Technika: #blender z rendererem Eevee, renderowane na farmie Sheepit (2600 klatek finalnych, 1080p, w sumie jakieś 10k poszło) modele statków prosto z gry, pot z czoła, krew z żył, muzyka z oficjalnego soundtracka. Czyta AI.
koder - Hej mirki z #gamedev i #grafika3d! Własnoręcznie popełniłem trailer kinetyczn...
  • 16
  • Odpowiedz
@koder: Bardziej pasuje chyba jako intro w trakcie loading screena niż sam trailer. Nie mówi o czym jest gra, nie pokazuje nawet tego jak wygląda. Ladne, ale nie jako trailer.
  • Odpowiedz
Bardziej pasuje chyba jako intro w trakcie loading screena niż sam trailer.


@uytx: No nie jest to na pewno trailer na Steam; a jako intro, owszem też się nada, pewnie dodam do następnego release. A że ładne, to właśnie o to chodziło, dzięki!
  • Odpowiedz