Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@ukradlem_ksiezyc: dk74 i s74 też można ;)
Trochę kwas, że zaraz lubelskie będzie miało s12 i s17 a taki Radom.... Pfff
Może tu chodzi o to że całość ma brać a2, S2 potem s17 i od Lublina s17 i s12
No i zostaje a2 na wschód z Wawy
  • Odpowiedz
@ondraszek:
Ale S17 już jest przeciążona. Szczególnie w trakcie weekendów widać (chociaż nie wiem jak codziennie to wygląda bo ja tylko z rzadka bywam na S2 -> S17).

Chociaż muszę przyznać, że kiedy nie jestem to jest dosyć ciasno.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@ukradlem_ksiezyc: blisko budowy to jest akurat, czekają na decyzję środowiskową poszczególnych wariantów. Do Radomia S12 raczej pociągną, bo będą chcieli przyciągnąć w ten sposób więcej osób na lotnisko.
  • Odpowiedz
@tekserew: @bb89: @ondraszek:
Poza tym, S12 to przecież droga biegnąca równoleżnikowo przez Radom, więc Radom też by zyskał. Zyskałaby też Warszawa (bo odciążyłoby to trochę A2 między Łodzią i Warszawą) oraz Łodź i Lublin.

S17 oprócz Kielc i Zamościa (które za duże nie są i raczej nie ma między nimi dużego ruchu), nie łączy ze sobą większych miast i jest bardziej niejako zapasem dla S12 niż jej uzupełnieniem.
  • Odpowiedz
@Kola100:
Rzeszów będzie ma połączenie z A1 przez A4 oraz S17. A więc S74 będzie służył Rzeszowowi i Kielcom (z perspektywą tylko na Lwów i dalej).

Łącząc S12 masz połączenie centrum Polski z Radomiem, Lublinem, i dalej masz wybór na Łuck i dalej lub na Lwów i dalej. Dodatkowo odciąży niepotrzebny ruch tranzytowy z A2, S2, który może iść przez S12, omijając najbardziej zakorkowany odcinek POW.

Dodatkowo, S74 odchodzi od S12
  • Odpowiedz