Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Hej, pytanko skierowane do wszystkich wykonujących zawody prawnicze, aplikantów i studentów prawa z lat wyższych.

Studiuję prawo niestacjonarnie (zabrakło kilku punktów w rekrutacji i nie chciałem czekać na kolejny rok, stąd decyzja o niestacjonarnych) i za miesiąc zaczynam III rok.
Moim marzeniem jest dostać się do KSSiP. Generalnie potrafię wyznaczyć sobie plan i konsekwentnie się go trzymać, ale zastanawiam się czy po studiach niestacjonarnych - ze względu na dużo mniejszą ilość wykładów i ćwiczeń - w ogóle jest możliwe dostanie się do KSSiP, skoro statystyki pokazują, że nie dostaje się tam dużo studentów stacjo po UJ, który przecież jest top1 chyba we wszystkich rankingach (ofc w Polsce). Co do zasady, mogę łącznie w tygodniu poświęcić około 40 godzin na naukę.

Czy znajdzie się dla mnie jakaś magiczna rada co do tego, jak nadrabiać braki w stosunku do studiów dziennych żeby mieć szanse dostać się do KSSiP? Martwi mnie zwłaszcza część kazusowa na egzaminie wstępnym, ponieważ do tej pory z przedmiotów które będą istotne na wstępnym na aplikację (tj. cywilne i karne) tylko na cywilnym miałem dobrą praktykę poprzez robienie kazusów. Nie wiem jak będą prowadzone inne istotne w tym kontekście przedmioty, ale po prostu obawiam się, że będę mieć braki z KPK czy z administracyjnego. Czy takowej magicznej rady nie ma i po prostu powinienem skupić się na poświęcaniu jak najwięcej czasu na studiowanie podręczników?

#studia #studbaza #prawo #studentprawa #prawnicy #kssip

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6319bed5ca8dcba1dc1bc437
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 20
  • Odpowiedz