Wpis z mikrobloga

#mediamarkt #lodowka #reklamacja
Mieli, takie pytanie
Kupiłam lodówkę 3 miesiące temu bo była dobra okazja, stała do tej pory zapakowana, dopiero płytki w kuchni teraz skończyliśmy.
Wczoraj odpakowalismy lodówkę, a tam przy rogu idealnie gdzie ochraniał ją styropian - małe wgniecenie.
Media markt twierdzi, ze 3 miesiące temu powinniśmy rozpakować i porządnie sprawdzić (pewnie prawda... :C ) a teraz nie udowodnimy, że to nie z naszej winy. Fakt, że mam zdjęcie z wczoraj z rozpakowywania z połową styropianu jeszcze na lodówce, na dodatek w miejscu w którym mi wniesiono ta lodówkę (nie ruszałam ją o milimetr przez te 3 miesiące) pewnie nic nie zmienia prawda? Meh
  • 4
@Czwarta_kawka: zgłoś reklamację na piśmie, opisz sytuację, jeżeli coś kupowałaś wcześniej od nich to wspomnij o tym, może uda się coś uzyskać, w zasadzie nie ryzykujesz niczym ... ʕʔ
@Czwarta_kawka: Obowiązki ma sprzedawca i ma też je kupujący, to bardzo częste, że ludziom się nie chce sprawdzać towaru bo remont, bo się pobrudzi od pyłu, bo używany będzie dopiero za X czasu, a to po ich stronie jest sprawdzenie stanu towaru niezwłocznie po odbiorze i zgłoszenie tego.
Nie dopełniłaś obowiązków kupującego i nie ma co liczyć na specjalne traktowanie.